Laiž klajā jaunu pilsētvides orientēšanās aplikāciju ģimenēm ar bērniem
Projekta ”Lauvu spēles” ietvaros izstrādāta jauna Liepājas pilsētvides orientēšanās spēle un aplikācija ģimenēm ar bērniem, kura bez maksas pieejama un lejuplādējama ”Google Play” veikalā. Tāpat ikviens orientēšanās spēļu dalībnieks un komanda 7.septembra līdz 10.oktobrim, izejot spēles maršrutu un izpildot dotos uzdevumus, piedalās sacīkstēs par galvenās balvas – mīkstās rotaļlietas, Liepājas divastainā lauvas iegūšanu.
liepajniekiem.lv
Projekta pārstāve Ieva Dzintare informē, ka ”Lauvu spēļu” orientēšanās spēle paredzēta kā brīvā laika pavadīšanas aktivitāte ģimenēm un īpaši piemērota pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniem vecumposmā no 2-10 gadiem. Aplikācijā caur 10 radošiem uzdevumiem iedzīvināts Liepājas ģerbonī esošais lauvas tēls, kurš, kā spēles pavadonis, palīdz veikt radošos uzdevumus. Pārvietojoties no viena aplikācijā iekļautā punkta uz nākamo, iespējams krāt īpašas superspējas, kas vienlaikus izgaismo dažādus ar Liepājas vietām, vēsturi un teiksmām balstītus notikumus.
”Sākot domāt par šādas aplikācijas un pilsētvides orientēšanās sacensību izveidi ģimenēm, īpaši piedomājām pie tā, lai spēle būtu piemērota tieši mazākajiem bērniem – pirmsskolas un sākumskolas vecumposmā. Jo, lai gan Liepājā orientēšanās spēļu piedāvājums ir tiešām daudzveidīgs, pašiem mazākajiem šis būs pirmais piedāvājums. Piedomājām gan pie uzdevumu sarežģītības, gan pie mērojamās distances attāluma uzdevumu veikšanai – lai mazajiem kājas nepiekūst un kopā pavadītais laiks spēlē ir aizraujošs – Liepājas vērtību, sajūtu un simbolu raksturojošs, ” stāsta projekta vadītāja Irita Kalēja.
Lai piedalītos sacensībā un izietu orientēšanās spēli, sākotnēji jālejuplādē bezmaksas ”Lauvu spēļu” orientēšanās aplikācija ”Google Play” veikalā un kopā ar ģimeni jādodas izzinošajā piedzīvojumā Liepājas pilsētvidē.
Ja spēlētāju komandā vismaz viens dalībnieks ir vecumā no 2-10 gadiem, komandas rezultāts tiek iekļauts sacensību dalībnieku vidū, kur pēc 10.oktobra trīs ašākās un erudītākās ģimeņu komandas saņems balvu.
”Lauvu spēļu” orientēšanās sacensību aplikācijas izstrādē piedalījās – Madara Pilipa Matisone (grafiskā dizaina risinājumi, saturizveide ), Jānis Ivuškāns (skaņas dizains), Liepājas Digitālo Inovāciju parka biedri ”A4 studio” (programmēšana, tehniskais nodrošinājums), Liepu tēvs, OHM.lv, projekta ”Lauvu spēles” radošā komanda – Irita Kalēja, Annija Endija Kolerta, Anna Paula Gruzdiņa, Baiba Puže, Ieva Dzintare, biedrības ”KultūrBĀKA” pārstāvji un brīvprātīgie.
Projekta ”Lauvu spēles” ietvaros ikvienam interesentam pieejams arī video par Liepājas lauvēna gaitām vēju pilsētā, divas virtuālas, radošās darbnīcas bērniem un drīzumā gaidāms vēl viens video stāsts. Visas šīs projekta laikā realizētās aktivitātēs pieejamas arī jaunizveidotās aplikācijas ietvaros.