Pirms un pēc vēlēšanām atšķirīgie teksti

0
Braucot pa Rīgas – Liepājas šoseju vēju pilsētas virzienā pirms pagrieziena uz Aizputi vērotāja skatienu piesaista dīvaini reklāmas teksti. Tie veidojas no burtiem, kas uzkrāsoti uz skābsiena balto ruļļu galiem. Vērīgāk ielūkojoties, var saburtot uzrakstus “auna laiks” un “nav vērts”. Tad nu jādomā, ko tas viss īsti varētu nozīmēt. Par kādu “aunu laiku” ir runa? Un kāpēc nav vērts ar to tuvāk iepazīties?
Vietējie iedzīvotāji gan apgalvo, ka pirms Saeimas vēlēšanām teksti izskatījušies mazlietiņ citādāk. Toreiz uz lopbarības ballēm bijis izlasāms nosaukums vienai no Latvijā pazīstamākajām partijām. Šāda informācija jau ievieš zināmu skaidrību. Iznāk tā, ka tas, kas solīts pirms balsošanas, vairs nav spēkā pēc tās. Tik ļoti reklamēto un daudzu vēlētāju atbalstu saņēmušo “Jauno laiku” nu nomainījis “aunu laiks”. Bet varbūt, ka te var vilkt paralēles ar dzīvi?