Piektdiena, 26. aprīlis Rūsiņš, Sandris, Alīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

5 Facebook Reklāmu Priekšrocības Biznesā

Facebook šobrīd ir viena no populārākajām mārketinga platformām uz planētas. Tā kā sociālais gigants ir pieaudzis līdz vairāk nekā 2,7 miljardiem aktīvo lietotāju, tas ir paplašinājis arī savu reklāmas tīklu, lai tas būtu piemērots visdažādākajiem uzņēmumiem.

5 Facebook Reklāmu Priekšrocības Biznesā
19.04.2022 00:01

Apmaksāta informācija

Tagad liela daļa no Facebook reklāmas priekšrocībām ir acīmredzamas, taču maksas reklāma ir saistīta ar daudziem sarežģījumiem. Ir svarīgi saprast, ko Facebook piedāvā uzņēmumiem un kā tā maksas reklāmu tīkls ir veidots, lai piedāvātu virkni reklāmas iespēju, un tikai pēc tam jūs varēsiet saprast, kā tas varētu palīdzēt jums sasniegt jaunus klientus.

Ja vēlaties sākt izmantot Facebook reklāmas sava biznesa pārdošanas apjomu palielināšanā, reklāmas aģentūrā Mārketinga Skola ir pieejami Facebook reklāmas pakalpojumi, kā arī bezmaksas konsultācija par Jūsu biznesa pārdošanas apjomu palielināšanu!

1. Precīzas mērķauditorijas noteikšana

Sociālo mediju reklāma lielākajai daļai platformu nozīmē iespēju reklāmdevējiem, izmantojot lietotāju datus, mērķtiecīgi atlasīt reklāmas savām mērķauditorijām. Patiesībā viena no galvenajām Facebook reklāmas priekšrocībām ir tā, ka šī platforma ir ļoti bagāta ar datiem. Jūs varat mērķtiecīgi atlasīt auditorijas, kas ir vispiemērotākās jūsu uzņēmumam.

Facebook ir detalizēti izstrādāts detalizēts informācijas līmenis, kas ļauj jums sašaurināt demogrāfisko mērķauditoriju katrai jūsu reklāmai. Uzņēmumi var izveidot reklāmas, lai sašaurinātu mērķauditoriju segmentos, kuru veido:

  • Dzimums
  • Vecums
  • Atrašanās vieta
  • Valodas, kurās tiek runāts
  • intereses (izteiktās intereses, simpātijas un hobiji no viņu Facebook profila).
  • Izglītības līmenis un darba vieta
  • Galvenie dzīves notikumi

Facebook reklāmās ir iespējams ļoti precīzi atlasīt mērķauditoriju. Uzņēmumi var definēt savas auditorijas, pamatojoties uz iepriekš minētajām kategorijām, un pēc tam izveidot kampaņas šīm “pamatauditorijām”. Vēl viena no labākajām Facebook reklāmas priekšrocībām Jūsu uzņēmumam ir tā, ka jūs varat mērķēt arī uz cilvēkiem, kuri jau iepriekš ir sadarbojušies ar Jūsu zīmolu.

Facebook platformas reklāmas tīkls izmanto “Audience Insights”, kurā apkopoti dati par cilvēkiem, kas mijiedarbojas ar Jūsu zīmola lapu, kā arī dati par to, kā viņi mijiedarbojas pārējā Facebook tīklā. Izmantojot Audience Insights izveidotās pielāgotās auditorijas, uzņēmumi tās var pārvietot uz Facebook rīku “Ads Manager”.

2. Labāki reklāmu formāti Jūsu uzņēmuma vajadzībām

Vēl viena no Facebook reklāmas priekšrocībām ir tā, ka tā piedāvā plašu reklāmas veidu klāstu – daži no tiem nav pieejami citos maksas kanālos.

Facebook biznesa reklāmai ir pieejami vairāki reklāmu veidi, no kuriem var izvēlēties:

  • Foto – tie ir statiski atsevišķi attēli un uzraksts.
  • Video – video reklāmas ir dažāda garuma, un tās var iestatīt, lai tās tiktu rādītas straumē, lietotāju plūsmās vai sižetos.
  • Stāsti – Stāsti ir pielāgojamas reklāmas, kas aizņem visu ekrānu. Tie var būt videoklipi vai statiski attēli, un, pieskaroties Stories reklāmai, lietotājs tiek pārcelts uz jūsu vietni (vai jebkuru jūsu iestatīto lapu).
  • Messenger – šīs reklāmas parādās starp sarunām Facebook Messenger lietotnē.
  • Carousel – Carousel reklāmas sastāv no līdz desmit statiskiem attēliem, kurus lietotājs var ritināt.
  • Slaidšovs – šajās reklāmās tiek rādīti īsi videoklipiem līdzīgi klipi, kas veidoti ar kustību, skaņu un tekstu.
  • Kolekcija – Kolekcijas reklāmās vienā reklāmā tiek parādīti vairāki produkti, ar kuriem lietotājs var individuāli mijiedarboties.

.

Viena no Facebook reklāmu priekšrocībām Jūsu uzņēmumam ir tā, ka neesat ierobežots ar noteiktiem reklāmu veidiem un neesat piesaistīts vienkārša teksta reklāmām (kā tas ir, izmantojot Google meklētājā). Patiesībā šie reklāmu veidi ir labāk piemēroti zīmola veidošanai, jo tie sniedz tirgotājiem iespēju veidot vizuālas, radošas, grafiska stila reklāmas ar multivides elementiem: video, foto, tekstu u. c.

3. Tās var būt viegli pieejamas un lētas (Jūs pats nosakāt savu budžetu).

Tāpat kā daudzas maksas par klikšķi stila reklāmas platformas, arī Facebook reklāmas ir brīvi pieejamas visiem uzņēmumiem – un arī reklāmu pārvaldnieka rīks ir bezmaksas. Vienīgās izmaksas ir saistītas ar budžeta nodrošināšanu un reklāmu palaišanu.

Daudziem mazo un vidējo uzņēmumu reklāmdevējiem šī ir viena no pievilcīgākajām reklāmas priekšrocībām Facebook.

4. Facebook reklāmas var nodrošināt ātrus rezultātus

Facebook biznesa reklāmas ir ideāli piemērotas zīmoliem, kas vēlas īstenot gan īstermiņa, gan ilgtermiņa digitālā mārketinga stratēģijas – jo tās var sākt nodrošināt ieņēmumus/konversiju, tiklīdz tās sāk darboties. Taču vislabāk tās ir piemērotas ātru rezultātu sasniegšanai.

Kad reklāmas kampaņas ir iestatītas Reklāmu Pārvaldniekā, Facebook tās pārbauda un pēc tam tās sāk darboties nekavējoties un uzreiz sāk rādīt Jūsu zīmolu/produktus potenciāli tūkstošiem cilvēku. Reklāmas parasti tiek apstiprinātas 24 stundu laikā, tāpēc Facebook reklāmas priekšrocības nāk no tā, ka uzņēmumiem tiek nodrošināts veids, kā sākt pārdošanas apjomus pāris dienu laikā.

5. Facebook reklāmu remārketings

Remārketings nozīmē reklamēšanu auditorijām vai apmeklētājiem, kuri jau iepriekš ir mijiedarbojušies ar jūsu zīmolu vai izrādījuši interesi par Jūsu uzņēmumu. Parasti tas tiek darīts, izmantojot sīkfailus/sesiju izsekošanu.

Viena no Facebook reklāmas priekšrocībām jūsu biznesam ir tā, ka jūs varat izmantot šo stratēģiju, lai palielinātu ieņēmumus, paaugstinātu konversijas rādītājus vai iegūtu labāku ROAS, jo cilvēki, kas jau zina par Jūsu biznesu, visdrīzāk nopirks no Jums nevis Jūsu konkurenta.

Šī stratēģija darbojas, izmantojot “Facebook Pixel” – nelielu koda fragmentu, ko ievietojat savā vietnē, lai palīdzētu mērķēt klientus un apmeklētājus. Tas izseko cilvēkus, kā arī darbības, ko viņi veic jūsu vietnē, piemēram, Facebook reklāmas, kuras viņi skatījās pirms apmeklējuma, lapas, kuras viņi apmeklēja, pievienošanas grozam darbības u. c. Turklāt Facebook reklāma ir izdevīga uzņēmumiem, sniedzot iespēju iekļaut “dinamiskās reklāmas”, ko tie var izveidot, lai mērķētu uz atkārtotiem pircējiem.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz