Piektdiena, 25. septembris Rauls, Rodrigo
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Aicina darbā… pārdevēju

Aicina darbā… pārdevēju
30.11.2006 15:12

0

Atslēgvārdi

Īsti profesionāļi pārdevēji tiešām retums

Brīvdienās, dodoties iepirkties, iznāca staigāt pa vairākiem veikaliem pilsētas centrā un arī iegriezties divos lielākajos tirdzniecības centros. Zīmīgi, ka vairākās vietās pie veikala durvīm bija piestiprinātas papīra lapas ar uzrakstu “Aicinām darbā pārdevējas”. Arī avīzē lasot sludinājumus, var pārliecināties, ka ļoti bieži tiek meklēti šās profesijas pārstāvji. Vai pavisam drīz nepienāks laiks, kad īsti profesionāļi pārdevēji tiešām būs retums? Kāda tad šobrīd situācija Liepājā?

Meklēju darbu. Eksperiments

Izvēlējos divus pagājušās nedēļas laikrakstus “Kurzemes Vārds” un pārskatīju sludinājumu sadaļu “Aicina darbā”. Izvēlējusies vairākus tālruņu numurus, ķēros pie zvanīšanas. Pārdevēja vajadzīga mēbeļu veikalā. Darbs maiņās, no pulksten 10 līdz 19, jāstrādā arī svētdienās. Pusdienas laika nav, jo pārdevējas viena otru piesedzot. Atalgojums – 65 santīmi par katru darba stundu. Parēķināju, ka darba dienā var nopelnīt 5 latus un 85 santīmus.

Nākamais piedāvājums – darbs jaunā veikalā tirdzniecības centrā. Cik noprotams pēc sarunas, pārdevēji jau sameklēti, bet darbiniece labprāt tiktos ar mani un pārrunātu iespējamo sadarbību nākotnē. Jāstrādā būtu no pulksten 10 līdz 21. Atalgojums pusotra simta latu.

Pārdevēju meklē pārtikas veikals. Tā pārstāve grib uzzināt, vai vispār kādreiz esmu par pārdevēju strādājusi un cik man ir gadu. Šķiet, manis nosauktais pusgads pārdevējas darba pieredzes nebūtu par šķērsli, lai es tiktu pieņemta. Iemācīšot, parādīšot. Darba laiks – jāstrādā divas dienas pēc kārtas katru dienu 14 stundu, tad divas dienas brīvas. Par atalgojumu veikala darbiniece runāšot tad, kad satiksimies. Saku, ka mani laika ziņā šāds darba grafiks neapmierina un sadarbība droši vien nesanāks.

Vēl viens piedāvājums. Attieksme laipna. Jā, vajagot pārdevēju rūpniecības preču veikalā. Darba laiks – 3 dienas jāstrādā pa 12 stundām, 3 dienas brīvas. Atalgojums apmēram 140 latu un vēl papildus desmit procenti no pārdotās summas.

Tā stāstu par saviem darba meklējumiem varētu turpināt. Kas šķita zīmīgi? Veikali ieinteresēti meklē darbiniekus, un, lai arī dažviet kandidāti jau sameklēti, par kadru atlasi atbildīgais tomēr aicināja satikties un aprunāties. Kā noprotams, nav mazsvarīgs cilvēciskais aspekts un pretendenta novērtēšana aci pret aci. Tad arī gadījumā, ja uz laiku tiksi atstāts uz rezervistu soliņa, vari cerēt uz pieņemšanu darbā, ja būsi par sevi atstājis labu iespaidu.

1.secinājums. Pārdevēju trūkst. Labu pārdevēju ļoti trūkst.

Veikalā ieiet slēptais pircējs…

Lai situāciju izzinātu no pircēja puses, kāds Liepājas dižveikals organizē akciju, kuras galvenais varonis ir slēptais pircējs. Proti, persona, kas ar veikala administrācijas ziņu tēlo parastu pircēju, bet viņa patiesais uzdevums – pēc noteiktiem kritērijiem vērtēt pārdevēju darbu un attieksmi pret pircēju. Aicinājām dalīties gūtajos iespaidos kādu vīrieti, kurš piekrita šim eksperimentam un iejutās pircēja eksperta lomā. Ne viņa vārds, ne veikalu nosaukumi netiks minēti, jo akcija vēl turpinās. Taču pāris nedēļu laikā jau gūti noturīgi iespaidi.

Lūk, ko pircējs pastāstīja: “Sapratu, ka viena lieta, ja veikalā ieej vienkārši savās ikdienas gaitās, meklējot vajadzīgo preci. Citādi, ja pārdevēju uzlūko ar daudz kritiskāku aci. Bēdīgi, bet mans secinājums: mēs, pircēji, viņiem neesam vajadzīgi. Vairākas reizes bija tā, ka kādā no tirdzniecības centra veikaliem biju vienīgais pircējs, kurš tiešām gribēja iepirkties, bet no pārdevējas puses pret mani uzmanības nekādas. Vai nu viņa kārto plauktos preces, vai garlaikoti sēž, vai pļāpā ar kolēģēm. Reiz gadījās ieiet veikalā, kas bija atvērts un – bez nevienas pārdevējas! Īsta zagļu paradīze! Tā tur grozījos minūtes piecas, kamēr ieradās pārdevēja, lai… uzmetot man paviršu skatienu, pie kases papļāpātu ar līdzatvesatajiem paziņām, nevis lai pienāktu pie manis un palīdzētu izvēlēties preci.

Lai arī vērtējumu par savu pircēja darbu vēl pilnīgi nevaru atklāt, man radies iespaids, ka tikai attiecīgi trīs no desmit veikalos strādājošiem pārdevējiem var tiešām nosaukt par sava darba profesionāļiem. Domāju, ka katram pircējam, kurš vēlas savu naudiņu atstāt konkrētajā veikalā, ir svarīgi, kā pret viņu izturas pārdevējs. Vai kā pret personu, kuru labāk redz ejam vai kuru apkalpo, slēpjot nepatiku, vai izturoties laipni un ieinteresēti.”

2.secinājums. Profesionāli pārdevēji – trīs no desmit.

 

“Man patīk mans darbs”

– tā atzina viena no saldumu veikala “Serenāde” pārdevējām. Šajā veikalā četras darbinieces strādājot jau kopš tā atvēršanas – deviņus gadus. Darbs esot zināms un arī pie slodzes pierasts. Patīkot strādāt ar cilvēkiem. Pārdevējas saka, ka bez patikas šo darbu darīt nevarot, jo tad grūti kā pašām, tā pircējiem. Pārdot var dažādi. Veikala saimniekam noteikti svarīgi, lai pircējs atgrieztos atkal un tieši pie viņa. To lielā mērā var panākt tikai pārdevējs.

Ko vēlas pārdevējas? Apjautājot vairākos veikalos strādājošās darbinieces, aina veidojas diezgan vienkārša, jo prasības, šķiet, nav neizpildāmas. Drīzāk pieticīgas. Vajadzētu algu, kas tiek paaugstināta atbilstoši inflācijai, un laipnu darba devēja attieksmi. Jā, vēl noteikti īsākas darba stundas, jo pēc desmitās jau paliekot grūti apkalpot pircējus. Arī svētku dienās veikaliem varētu būt krietni īsāks darba laiks, jo pircēju maz.

Kāda rūpniecības preču veikala pārdevēja Rita sacīja: “Esmu sieviete vidējos gados. Par pārdevēju strādāju gadus desmit. Tagad pēc nodokļu atvilkšanas algā saņemu 110 latu. Bet kur tad skriešu? Veikals zināms, darbs ierasts, bērni paaugušies. Vīrs pelna, pa abiem iztiekam. Es vienkārši negribu staigāt un meklēt citu veikalu. Jaunie cilvēki gan ilgi vienā vietā neturas. Vai nu brauc peļņā uz ārzemēm, vai, labāku darbu meklēdami, staigā no vienas vietas uz citu. Jaunībā jau to var atļauties. Bet ne mēs, kas pusmūžā…”

3.secinājums. Ir pārdevēji, kas savu darbu dara no sirds. Liela daļa no viņiem savu prasību ziņā visai pieticīgi.

 
Staigātāji, gājēji, vienaldzīgie

“Labu, profesionālu pārdevēju tiešām nav daudz,” skumji atzīst kāda veikala vadītāja. Viņai ir vērā ņemams darba stāžs un pieredze tirdzniecībā. Arī viņa lūdza savu vārdu neminēt. Sacītais neskanēja sevišķi optimistiski. Vadītāja pastāstīja, lūk, ko. Aizvien vairāk jūtams, ka trūkst cilvēku, no kuriem izvēlēties darbiniekus vakantajām pārdevēja vietām. Vadītāja to saista ar daudzu jaunu cilvēku došanos peļņā uz citām valstīm.

Liela daļa no tiem, kas piesakās darbā, strādāt grib, bet viņus neinteresē izaugsmes, pilnveidošanās iespējas. Salikt preces plauktos – jā, bet tikai nekādu lieku pienākumu, uzdevumu, jaunu iemaņu apgūšanas, piemēram, apgūt kasieres darbu. Attieksme rāda: “Galvenais – nepārpūlēties!” Vēl sliktāks variants – cilvēki, kurus neinteresē ne darbs, ne izaugsme, taču, ja strādājošo trūkst, nākas pieņemt arī tādus.

Daudzi nav apmierināti ar algu. Jā, tās nav lielas. Mēnesī tiek nopelnīti no 120 līdz 140 latiem. Vadītāja uzskata, ka daļai labi nebūs nekad, neskatoties uz to, ja, piemēram, atalgojumu palielinās katru pusgadu. Vienkārši – algas lielums neietekmē attieksmi pret darbu. Ja nesmaidi, neveido saskarsmi ar pircēju, saņemot 100, tad neveidosi to arī par 200 latiem. Jo vienkārši nav iekšā.

Staigātāji nāk un iet. Ir arī šāda pārdevēju kategorija. Nevar noliegt, ka katrs sev vēlas un izvēlas vietu, kur labāk maksā, kur stabilas sociālās garantijas un, kā jau tirdzniecībā, dažādi bonusi. Taču esot atsevišķa cilvēku kategorija, kas ceļo no veikala uz veikalu vieglākas dzīves meklējumos. Tieši –  vieglākas dzīves. Jo kāpēc, piemēram, strādāt par 100 latiem un visu darba dienu cilāt preču kastes un kārtot veikala plauktus, ja citā vietā par to pašu summu var tikai stāvēt aiz letes un neko nedarīt?

“Nevar pārdevēju ne ar kādiem spaidiem piespiest smaidīt un būt atvērtam, laipnam ar pircēju, ja šāda attieksme nesēž pašā cilvēkā. Taču apkalpojošā sfēra nu reiz ir tā nozare, kur kontakts ar klientu ļoti svarīgs,” saka pieredzējusī veikalniece. “Vadītājs nevar stāvēt blakus katram pārdevējam, mudinot to smaidīt vai būt laipnam. Manuprāt, apkalpošanas kvalitātei ir tendence samazināties. Cieš pircēji. Katrā profesijā ir jābūt savām talanta iezīmēm. Pārdevējam – veikalnieka talantam.”

Kādu risinājumu redz veikala vadītāja? Viņasprāt, jau nokavēts tas laiks, kad algas bija būtiski jāpaaugstina tiem pārdevējiem, kas tiešām ir speciālisti savā profesijā. Tad varbūt tik daudzi čaklie, centīgie, strādāt gribošie nebūtu devušies peļņā svešatnē. Taču arī vēl joprojām nav par vēlu paaugstināt algu tiem, kas palikuši, strādā ieinteresēti un savu darbu dara godprātīgi. Darba devējiem par to nopietni jādomā.

4.secinājums. Profesionāls darbinieks darba devējam jānovērtē ar atbilstošu atalgojumu. 

Mīts. Pārdevējs – vienkāršs darbs

Tas diemžēl ir mīts, ka pārdevēja profesija nu reiz ir tā darbības sfēra, kurā nekas īpašs nav jāprot. Tikai labi jāizskatās, stāvot aiz letes. Tad būtu jāpadomā, vai pie tāda pārdevēja jūs gribētu iepirkties? Lielās tirdzniecības firmas regulāri saviem darbiniekiem rīko mācības, jo pārdevējam ne tikai jāpazīst pārdodamā prece, bet arī jāprot strādāt ar jaunākajām tehnoloģiskajām iekārtām, jāskaita nauda un galu galā –  jāveido saskarsme ar pircēju. Tieši tas – pats svarīgākais. Jau minētā veikala vadītāja sacīja: “Ja cilvēkam ir dabas dots pārdevēja talants, – lieliski, un tāds tālu tiks. Tālu tiks arī tas, kuram būs liela vēlēšanās un interese apgūt šo profesiju.”

Aizvien biežāk dzird runājam, ka darbaspēka trūkuma dēļ arī tirdzniecībā varētu tikt pieņemti darbā iebraucēji no citām valstīm. Ja arī tā notiks, tad ne jau viņi būs tie, kas stāvēs aiz letes un kontaktēsies ar pircējiem. Tas nebūs iespējams valodu nezināšanas dēļ. Taču preces plauktos viņi liks gan.

5.secinājums. Labam pārdevējam ir jābūt ne tikai ar talantu, bet arī ar profesionālām zināšanām.

Daiga Borska,
“Kurzemes Vārds”

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz