Sems Smits un Kima Petrasa iekaro “TikTok”
Britu dziedātāja un dziesmu autora Sema Smita kopdarbs ar Kimu Petrasu “Unholy” ir pārņēmis “TikTok” platformu.
liepajniekiem.lv
Šajā dziesmā “Grammy” balvas ieguvējs Smits sadarbojas ar vācu popmākslinieci Petrasu, kura guva atzinību pēc tam, kad viņas debijas singls “I Don’t Want It At All” 2017. gadā iekļuva vairāku klausītāko dziesmu topu pirmajā vietā vietnē “Spotify”.
Septembra izskaņā iznākušās dziesmas tekstā ir ietverts stāstījums par neuzticību un negodīgumu, Petras šķietami spēlējot “citas sievietes” lomu.
Smitam dziesma iezīmē atkāpšanos no viņa ierasti emocionālajiem, dvēseliskajiem tekstiem, un tajā ieskanas Petrasas necienīgajiem toņiem, kas papildināti ar atsaucēm uz luksusa modes zīmoliem “Fendi” un “Balenciaga”.
“Unholy” ir viena no vairākām dziesmām, kas sasniegušas “vīrusu” slavu “TikTok”. Dažas no šīm kompozīcijām to paveikušas pat pirms to oficiālas publicēšanas. Platformas formāts ļauj skatītājiem viegli dzirdēt dziesmas lipīgo ritmu atkal un atkal.
Petrasas un Smits pirmo reizi deva norādes pa šo dziesmu augustā, kad ievietoja “TikTok” video, kurā viņi kopā dejo, skanot Petrasas dziesmu vārdiem. “Es dzirdu viņus čukstam” par vietām, kur esi bijis,” dzied Smits. “Mamma nezina, ka tētim kļūst karsti,” viņi turpina. “Body shop veikalā / Darot kaut ko nesvētu.”
Videoklips saņēma vairāk nekā 29 miljonus skatījumu, un simtiem tūkstošu lietotāju ātri izveidoja savus “Unholy” videoklipus.
Dziesma skan visāda veida video – sākot no receptēm līdz grima pamācībām un deju video.
Tāpat dziesma tika pie vairāk nekā 10 miljoniem “Spotify” straumējumu 24 stundu laikā pēc tās izlaišanas, vietnē “Instagram” raksta Smits.
“Mēs esam sajūsmā, ka jūs to klausāties, tas ir nereāli,” raksta mūziķis.
“Man nekad nav bijis tik jautri, veidojot ierakstu, tāpēc es ceru, ka tas jums visiem liks justies dīvaini un NESVĒTI.”