“Reklāmu nemest!”
Dažādā laikā man nācies runāt ar cilvēkiem, kuri nodarbojas ar reklāmas biznesu. Viņi vienmēr viegli pārliecinājuši mani atteikties no negatīvās attieksmes pret viņu darbības jomu.
Bez reklāmas daudz kas vienkārši apstāsies. Lai tā dzīvo. Taču ar vienu nosacījumu – lai dzīvo civilizēti.
Vēl nesen, abonējot periodiskos izdevumus, pasta kvītīs bija vieta atzīmei – “Mest” un “Nemest”, kas attiecās uz pastnieku izplatāmo reklāmu. Taču meta jebkurā variantā. Un bija grūti noteikt, kurš met. Daži izrotāja savas pastkastes ar uzlīmēm “Reklāmu nemest!”. Taču tas nevienu neatturēja.
Kirila Bobrova publikāciju rubrikā “Skatiens” lasiet šodienas laikrakstā “Kurzemes Vārds”.