Piektdiena, 26. aprīlis Rūsiņš, Sandris, Alīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Futbola jaunā jaunā izkārtne – “Liepāja/Mogo”. Budžets – 800 000 eiro (papildināts)

Futbola jaunā jaunā izkārtne – “Liepāja/Mogo”. Budžets – 800 000 eiro (papildināts)
Foto: Futbola virslīga
16.03.2017 14:51

liepajniekiem.lv

Ceturtdien, 16. martā futbola kluba “Liepāja” vadītāji preses konferencē paziņoja, ka virslīgā vienība turpmāk startēs ar nosaukumu “Liepāja/Mogo”. 

Atklātas arī liepājnieku šās sezonas budžeta aprises, kas būšot 800 tūkstoši eiro. Kluba mērķi bija zināmi jau iepriekš – iekļūšana virslīgas pirmajā trijniekā, kā arī uzvara Latvijas kausa izcīņā, kas nodrošinās vietu UEFA Eiropas līgas kvalifikācijā.

Kopš iepriekšējās sezonas uzņēmums “Mogo” bija vienības ģenerālsponsors, un tā logotips atradās uz FK “Liepāja” spēļu krekliem, bet šogad naudas aizdevējs ir kļuvis par Liepājas kluba titulsponsoru.

FK “Liepāja” vizuālo identitāti šie jaunumi nemainīs, skaidro kluba valdes loceklis Olafs Saulriets.

Viņš neatklāja šī sponsorēšanas līguma summu, bet norādīja, ka tā ir vērā ņemama arī vienas sezonas griezumā, taču abas puses ir vienojušās par ilgtermiņa sadarbību uz trim gadiem, ar domu, ka realitātē tā būs vēl ilgāka. Tāpat O. Saulriets skaidro, ka sponsora finansējums ir piesaistīts bonusiem, un ne tikai gada bonusiem, bet arī ilgtermiņa mērķiem. Tie “Liepājai” ir nemainīgi faktiski kopš kluba izveidošanas – kļūt par Latvijas čempioni un iekļūt kādā no UEFA klubu sacensību pamatturnīriem.

FK “Liepāja/Mogo” šās sezonas budžets provizoriski esot 800 tūkstoši eiro, bet, ja klubs kvalificēsies Eiropas līgai, tad budžets būs lielāks, jo palielināsies arī izdevumi.

Liepājas kluba pārstāvji pieskārās arī pārmetumiem par vietējo spēlētāju šogad sarukušo lomu virslīgas komandā. Galvenais treneris Tamazs Pertija uzsvēra, ka uz katru pozīciju ir diezgan liela konkurence, un viņš kā treneris nevienam nedos nekādas atlaides tikai tāpēc, ka attiecīgais futbolists ir vai nav liepājnieks.

Savukārt Māris Verpakovskis šo tēmu papildināja sakot, ka vietējiem jaunajiem spēlētājiem ir dota iespēja būt komandā, tomēr viņi tiek vērtēti tieši tāpat kā visi pārējie. Viens no argumentiem ir palīdzēt spēlētājiem psiholoģiski sagatavoties konkurencei. M. Verpakovskis piesauca Jāņa Ikaunieka piemēru piemērs, norādot, ka viņš ir tehniski labi sagatavots spēlētājs, tomēr, kad klubā viņa pozīcijā ir liela konkurence, tad iepriekš piedzīvotais komforta līmenis neļaujot ar šo konkurenci tikt galā.

Tādējādi arī Liepājas jauniešiem tiekot radīta vide, kas var palīdzēt konkurences cīņā par vietu sastāvā viņu nākamajās darbavietās.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz