Svētdiena, 19. maijs Sibilla, Teika, Lita
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Igauņi brauc ātri; Lukjaņukam niķojas auto

Igauņi brauc ātri; Lukjaņukam niķojas auto
Foto: Ģirts Gertsons
31.08.2013 11:15

liepajniekiem.lv

Atslēgvārdi

Igaunijas sportistu dominance rallija ”Kurzeme” pirmajā
dienā skaidrojama ar to, ka latvieši ir lēni, uzskata Latvijas rallists Ivars
Caune.  

”Igauņi brauc, kā jābrauc, taču latvieši ir lēni,” sacīja I.Caune,
norādot, ka pirms diviem gadiem situācija bijusi citādāka, jo vēl braukuši
brāļi Neikšāni un ātrāks bijis arī Jānis Vorobjovs. Patlaban latvieši spēcīgāki
ir priekšpiedziņas automašīnu klasē, kur norit ļoti aizraujošas cīņas.

Komentējot pirmās dienas ātrumposmus, I.Caune norāda, ka
rallija organizatori pieņēmuši pareizu lēmumu, starta intervālu palielinot līdz
divām minūtēm. ”Miglā braukt ir vieglāk nekā putekļos, un šādos apstākļos ļoti
liela nozīme ir stenogrammai,” uzsver I.Caune.

Viņš arī uzskata, ka rallija otrajā dienā varētu izvērsties
interesanta cīņa starp ”Ford Focus WRC” pilotu Georgu Grosu un ar daudz vājāko
N4 grupas ”Subaru Impreza” braucēju Otu Tanaku.

”Vietās, kurās vakar skatījos sportistus, O.Tanaks brauca pa
pilnīgi citām trajektorijām, kas liecina par lielu meistarību,” stāsta I.Caune.
Viņaprāt, O.Tanaks ir spējīgs cīnīties par uzvaru rallija kopvērtējumā. ”Šodien
arī uzlijis lietus, un trase ir slidenāka. Tas nozīmē, ka jaudai vairs nav tik
liela nozīme.”

Savukārt rallija ”Kurzeme” pirmās dienas otrajam ātrākajam
braucējam Aleksejam Lukjaņukam pēc avārijas rallijā Lietuvā ir problēmas ar
automašīnu, portālam pastāstīja Ātruma Festivāla – Rallija ”Kurzeme 2013”
preses sekretāre Linda Brūdere.

”Tādēļ šodien galvenais uzdevums ir nobraukt stabili,”
norādījis ”ASRT” rallija komandas īpašnieks Ainārs Igaveņš. ”Knapi paguvām to
sagatavot šīm sacensībām, un neatlika laika testiem,” stāsta A. Igaveņš,
norādot, ka pirmie testi tika veikti jau rallija pirmajos ātrumposmos.

Pēc pirmās dienas A.Lukjaņuks sacensību galvenajam favorītam
Georgam Grosam trasē zaudēja 4,82 sekundes, un A.Igaveņš to skaidro ar pareizu
stenogrammu un uzticēšanos tai. ”Pārējie šajos apstākļos varbūt brauc nedaudz
piesardzīgāk. Mašīna nav konkurētspējīga,” uzsver komandas īpašnieks. ”Šodienas
pirmais ātrumposms parādīs, cik ātri viņš patiesībā var pabraukt. Uzdevums ir
nobraukt stabili.”

Igauņu sportista Ota Tanaka stūrmanis Eriks Lepiksons
stāsta, ka ātrumposmi pirmajā rallija dienā bijuši ļoti interesanti, taču
braukšanu traucējuši putekļi un migla. ”Braucot ar 160 km/h lielu ātrumu, neko
nevar redzēt,” sacījis E.Lepiksons.

Pēc rallija pirmās dienas G. Gross no tuvākajiem sekotājiem
atrāvies vien 8,68 sekundes, taču E. Lepiksons uzskata, ka normālos apstākļos
ar WRC automašīnu braucošo G.Grosu nav iespējams noķert.

”Tas nav mūsu mērķis. Ļoti smaga cīņa gaidāma ar Otu
Tanaku,” sacījis E.Lepiksons: ”Darīsim visu iespējamo, lai noturētu viņu aiz
sevis.”

Arī 3.vietā rallija kopvērtējumā esošā O.Tanaka stūrmanis
Martins Jarveoja norādījis: ”G.Grosa noķeršana būtu par daudz prasīts.”

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz