Asaras un dusmas “Plus Punkta” kioskos
“Vakardiena bija jautra, un jautri ne jau labākajā nozīmē iesākās arī šis rīts,” – tā savu darbu tagad raksturoja vairākas kiosku “Plus Punkts” pārdevējas.
Viņām tagad ikvienam pircējam, kas iegādājas avīzes vai žurnālus, tramvaja vai autobusa talonus vai vēl vairākas citas preces, ir jāskaidro, ka par katru jāpiemaksā vēl apkalpošanas maksa pieci santīmi. Tāda šajos kioskos ieviesta kopš 19. maija.
“Vakardien runāju sausu muti – tā, ka vakarā vairs nevarēju vispār parunāt –, katram cilvēkam skaidrojot, kas tie par pieciem santīmiem, kas jāmaksā klāt,” teica pārdevēja kādā “Plus Punkts” kioskā.
Vēl cita pārdevēja stāstīja, ka ne mazums cilvēku, uzzinājuši, ka būs jāmaksā klāt vēl apkalpošanas maksa, no pirkuma vispār atteikušies.
“Īsti korekti tas nav,” – tā Liepājas Autobusu parka vadītājs Gundars Kristapsons komentēja “Plus Punkta” rīcību, iekasējot apkalpošanas maksu – piecus santīmus par katru pārdoto autobusa talonu vai mēnešbiļeti. Viņš mudina pasažierus pirkt autobusa talonus vietās, kur nav šīs piemaksas.
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 21.maija numurā.
#kvards-20110521-11#