Biznesa rītā runās par klientu servisu
liepajniekiem.lv
Kurzemes Biznesa inkubators šā gada 16. oktobrī ielūdz uz
Biznesa rītu viesnīcas “Līva” telpās. Pasākuma tēma – klientu serviss un tā
kvalitāte. Piedalīties aicināts ikviens, kurš vēlas rast atbildi uz sev aktuālu
ar klientu servisu saistītu jautājumu un satikt sadarbības partnerus un
domubiedrus, portālu informēja Kurzemes Biznesa inkubatora projektu vadītāja Rolita Vaidila.
Uzturēt labas
attiecības ar klientiem ir būtisks solis, lai izveidotu veiksmīgu biznesu. Taču
vai klientam tiešām vienmēr ir taisnība? Par to vairāk pastāstīs Restorāna “Upe” pārdošanas vadītāja Sintija Pusaudze. SIA “Service Quality Development” pārstāvji
pastāstīs, kā uzņēmums var novērtēt sava klientu servisa kvalitāti un par “slepenā
pircēja” pakalpojumu. Savukārt “Statoil Fuel & Retail” pārstāvji atklās,
kā iesaistot klientus padarīt viņu dzīves vieglākas.
Biznesa rīts notiks
16. oktobrī no no pulksten 10:00 līdz 12:00 viesnīcas “Līva” Amber zālē. Dalība seminārā ir bezmaksas. Reģistrēšanās dalībai pasākumā līdz šā gada 15. oktobrim, sūtot
pieteikumu uz e-pastu: [email protected].
Biznesa rīti Liepājā tiek organizēti vienreiz mēnesī par
uzņēmējiem aktuālām tēmām. Nākamais biznesa rīts paredzēts novembrī. Biznesa
rītus organizē Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar SEB banku, Liepājas
Universitāti un Tirdzniecības un rūpniecības kameru.