Dod zaļo gaismu tīkla reklāmas izvietošanai pilsētā
liepajniekiem.lv
Pamatojoties uz Ministru kabineta noteikumiem “Kārtība,
kādā saņemama atļauja reklāmas izvietošanai publiskās vietās vai vietās, kas
vērstas pret publisku vietu”, kā arī uz 2009.gadā starp Liepājas pilsētas
pašvaldību un SIA “Positivus” (pēc nosaukuma maiņas – SIA
“AdGuru”) noslēgto līgumu “Par tīkla reklāmas izvietošanu
Liepājas pilsētā” un izskatot SIA “AdGuru” iesniegumus, deputāti
22.janvārī notikušajā pilsētas domes sēdē nolēma slēgt līgumu “Par tīkla
reklāmas izvietošanu Liepājas pilsētā” ar SIA “AdGuru”, portāls
uzzināja pilsētas domē.
Pieņemtais lēmums paredz līgumu ar SIA “AdGuru” slēgt
uz pieciem gadiem par virkni vietām pilsētā, kur komersantam būs atļauts
izvietot tīkla reklāmu: Siena ielā 5A, K.Zāles laukumā pie īpašuma Vecajā
ostmalā 27, Jūras ielā 9/11, Klaipēdas ielā pie krustojuma ar Tukuma ielu, Klaipēdas
ielā 58A, Zemnieku ielā pie Tirgus ielas krustojuma, M.Ķempes ielā pie īpašuma
Rojas ielā 5, Brīvības ielā pie īpašuma Jaunajā ostmalā 3/5, Mucenieku ielas un
Ventspils ielas krustojumā, Krūmu ielā pie īpašuma Krūmu ielā 49, O.Kalpaka
ielā pie īpašuma O.Kalpaka ielā 86, Lielajā ielā pie īpašuma Lielajā ielā 1, Cukura
ielā pie īpašuma Cukura ielā 27.
SIA ”AdGuru” (iepriekš – SIA ”Positivus”) 2009.gada
9.oktobrī noslēdza līgumu ar Liepājas pilsētas pašvaldību par tīkla reklāmas
izvietošanu Liepājas pilsētā. Tīkla reklāmas līgums bija noslēgts uz 5 gadiem
un bija spēkā līdz 2014.gada 31.oktobrim. Pamatojoties uz SIA ”AdGuru” iesniegumu, no jaunā
līguma izslēgti četri reklāmas objekti.
Aprēķināts, ka pilsētas pašvaldības budžetā gadā tiks
ieskaitīta nodeva par reklāmas izvietošanu pilsētā 6005 eiro apmērā, bet līguma
darbības laikā (5 gados) – aptuveni 30 000 eiro.
No 2010.gada līdz 2014.gada novembrim pilsētas budžetā
sabiedrība ”AdGuru” ieskaitījusi 2555 eiro.
Jāpiebilst, ka domes deputāti lēmumu par atļauju pilsētā
izvietot tīkla reklāmu pieņēma ar nosacījumu, ka novecojusi reklāma pilsētā savlaicīgi
tiks demontēta.
Kā jau iepriekš, pilsētas domes Finanšu komitejā, norādīja
domes priekšsēdētāja vietnieks Jurijs Hadarovičš, novecojušas reklāmas pilsētā jādemontē
trīs dienu laikā. Lai neveidotos situācijas, kā piemēram, aizvadītajā vasarā,
kad pēc kāda pasākuma vēl nedēļu pilsētvidē izvietotas reklāmas, kas maldina
liepājniekus un pilsētas viesus. J.Hadarovičs novecojušu reklāmu vietā rosina
izvietot, piemēram, pilsētas skatus.