Piektdiena, 29. marts Agija, Aldonis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ieguldot ražošanā un mārketingā, “Blue shock bike” plāno palielināt apgrozījumu

Ieguldot ražošanā un mārketingā, “Blue shock bike” plāno palielināt apgrozījumu
Foto: Publicitātes
26.01.2015 10:26

liepajniekiem.lv

Uzņēmums ”Blue Shock Bike”, kas ražo elektrodivriteņus, ieguldot bankas “Citadele” izsniegto 150 tūkstošu eiro finansējumu ražošanas attīstībā un mārketinga pasākumos eksporta veicināšanai, plāno par trešdaļu palielināt apgrozījumu un šogad pārdot vismaz 500 elektrodivriteņus, liecina bankas “Citadele” komunikācijas vadītājas Baibas Ābelnieces sniegtā informācija.

”Elektrodivriteņu tirgus tendences pasaulē liecina, ka katru gadu tiek pārdots par 20% vairāk elektrodivriteņu nekā iepriekšējā sezonā,” saka ”Blue Shock Bike” attīstības direktors Neils Kalniņš un bilst: ”Turklāt gan pasaulē, gan Latvijā pieaug izpratne par elektrotransportu un par to sniegtajām priekšrocībām.”

”Blue Shock Bike” elektrodivriteņus ražo Liepājā, specializējoties industriālām vajadzībām, piemēram, pasta un policijas dienestiem piemērotiem elektrodivriteņiem. Uzņēmums tuvāko piecu gadu laikā ražošanu plāno kāpināt līdz trim tūkstošiem vienību gadā: “Šogad mēs plānojam pārdot vismaz 500 divriteņus, un tad soli pa solim kāpināt pārdošanas apjomus. Latvijā elektrovelosipēdi popularitāti gūst galvenokārt uzņēmumu un pašvaldību vidū. Valmierā, Saldū un Gulbenē ir pirmās pašvaldības, kur elektrodivriteņi ir izvēlēti kā vieni no iestādes darbinieku pārvietošanās līdzekļiem. Elektroriteni kā uzņēmuma transportlīdzekli ir izvēlējušies arī tādi uzņēmumi kā energouzņēmums ”Fortum, starptautisks auto nomas uzņēmums ”Hertz”, autostāvvietu apsaimniekotājs ”Europark”, kā arī Ceļu satiksmes un drošības direkcija un citas kompānijas. Līdz ar to var teikt, ka sapratne par elektrotransportu un tā priekšrocībām pamazām sāk veidoties, tomēr Latvijā ievērojamus pārdošanas apjomus neprognozējam. Savu produktu primāri redzam kā ļoti labu Latvijas eksporta preci,” norāda Neils Kalniņš.

Kā galveno eksporta tirgu ”Blue Shock Bike” redz Eiropas Savienību un Norvēģiju, uzsverot, ka pašlaik Eiropā elektrodivriteņu īpatsvars pret tradicionālajiem velosipēdiem ir 14 – 18%.

” Viena no bankas Citadele prioritātēm ir atbalstīt tieši ražojošus uzņēmumus, turklāt ”Blue Shock Bike” kā jauns uzņēmums uzreiz ir sekmīgi atradis veidu, kā attīstīt perspektīvu un videi draudzīgu produktu – elektrisko divriteni. Apsveicami, ka laikā, kad visā pasaulē pieaug izpratne par elektrotransportu, mūsu uzņēmēji ir raduši veidu, kā šo elektrodivriteņu ražošanu attīstīt metalurģijas un tehnoloģiju tradīcijām bagātajā Liepājā, savienojot jau esošās prasmes ar jaunām un perspektīvām. Rezultātā klientiem ir iespēja lietot Latvijā ražotu elektrodivriteni. Latvijā, pakāpeniski attīstoties veloinfrastruktūrai, noteikti plašāks kļūs arī uzņēmuma ”Blue Shock Bike” divriteņu pieprasījums. Tāpat uzņēmums intensīvi strādā, lai paplašinātos eksporta tirgos Eiropas Savienības valstīs un Norvēģijā. Jau 2015. gadā tiek plānots par 30% lielāks apgrozījums, nekā pagājušajā gadā. Te būtiski noderēs bankas piešķirtais finansējums ražošanas attīstībai un apgrozāmajiem līdzekļiem, kā arī mārketinga pasākumiem eksporta attīstībai,” atklāj bankas Citadele Mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas daļas vadītāja Jeļena Smoļska.

” Elektrodivritenis uz 100 kilometriem patērē elektroenerģiju 10 centu vērtībā. ”Blue Shock Bike” klientu pieredze liecina, ka, aktīvi lietojot elektrodivriteni, tas atmaksājas divās sezonās. Pilsētnieki var ietaupīt līdzekļus, ko citādi iztērētu, braucot ar automašīnu, un laiku, kas vajadzīgs, ejot ar kājām vai lielpilsētā, stāvot sastēgumā. Elektrodivriteni var pārslēgt arī uz klasisko mīšanās mehānismu, un ikviens elektrodivritenis pamatā ir gluži vienkārši labs velosipēds,” saka Neils Kalniņš.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz