Iepazīstinās uzņēmējus ar digitālo tehnoloģiju iespējām
Liepājas Dome sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru ( LIAA) 15. septembrī plkst. 9.00 Domes konferenču zālē rīko semināru mazo un vidējo uzņēmumu vadītājiem un citiem interesentiem “Uzņēmuma mārketings digitālajā laikmetā”.
Seminārā uzstāsies divi lektori, pieredzējuši reklāmas un mārketinga speciālisti: mārketinga komunikāciju aģentūras DOMINO BBDO un dizaina risinājumu kompānijas IGLOO līdzdibinātājs un stratēģiskās plānošanas vadītājs Zigurds Zaķis ir viens no pieredzējušākajiem reklāmas un mārketinga speciālistiem, bet Rolands Laķis ir starptautiska radoša sociāla tīkla veidotājs, TV režisors ar 10 gadu pieredzi, kurš veiksmīgi izmanto digitālās komunikācijas iespējas savā biznesā.
Lekcijās tiks skartas tādas aktuālas tēmas kā dizaina domāšana biznesā, patērētāja vajadzību izpratne, jauno sociālo mediju iespējas, kas prasa cita veida domāšanu un jaunas iemaņas. Semināra otrajā daļā lektori diskusijā ar pasākuma dalībniekiem praktiski analizēs vairāku uzņēmumu piemērus Latvijā un pasaulē.
Strauji mainīgajā ekonomiskajā situācijā, kad klientu prasīgums diktē arvien jaunus, radikāli atšķirīgus spēles noteikumus, digitālās tehnoloģijas paver vēl nebijušas iespējas maziem un vidējiem uzņēmumiem attīstīt savu piedāvājumu un veicināt pieprasījumu pašu spēkiem. Sociālo tīklu izplatība un masu mediju nozīmes mazināšanās maina spēles noteikumus biznesā un mārketingā gandrīz visās nozarēs. Šis ir izaicinājuma laiks tiem, kas gatavi mainīties, apgūt jaunas iemaņas, lai meklētu jaunus tirgus un vienlaikus piedāvātu papildus vērtību jau esošajiem klientiem, uzsver LIAA Eksporta veicināšanas nodaļas projektu vadītāja Liāna Sarma.
Gunta Jākobsone,
Sabiedrisko attiecību speciāliste