“Liepājas autobusu parks” nodrošinās pārvadājumus Jūrmalas, Ogres un Bauskas virzienā
LETA
Autotransporta direkcija (ATD) noslēgusi līgumus ar pārvadātājiem, kas uzvarēja konkursā par tiesību piešķiršanu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai ar autobusiem lotēs “Centrs–1A”, “Centrs-1B” un “Centrs-1C”, aģentūrai BNS pavēstīja ATD komunikācijas speciālists Egons Ālers.
Atbilstoši konkursa rezultātiem nākamos sešus gadus pasažieru pārvadājumus ar autobusiem Jūrmalas virzienā nodrošinās pārvadātāju apvienība, kurā ietilpst uzņēmumi “Nordeka”, “Liepājas autobusu parks” un “Rīgas taksometru parks”.
Ogres virzienā strādās pārvadātāju apvienība, kurā ietilpst “Nordeka”, “Liepājas autobusu parks”, “Ogres autobusu parks” un “Aizkraukles ATU”, savukārt Bauskas virzienā sabiedriskā transporta pakalpojumus nodrošinās “Nordeka”, “Liepājas autobusu parks”, AIPS un “Tukuma auto”.
“Jaunie sešu gadu termiņa līgumi ir ļāvuši uzstādīt augstākas prasības pārvadātājiem un nodrošinās pasažieriem komfortablus braukšanas apstākļus, kā arī paredzēs būtiski lielākas soda sankcijas pārvadātājiem par līguma nosacījumu neizpildi,” sacīja Ālers.
Jaunie līgums Ogres virzienā sāks darboties no šā gada 1.marta, savukārt Bauskas un Jūrmalas virzienā no šā gada 18. marta.
Iepriekš iepirkumu līgumi netika slēgti, jo pasažieru pārvadātāja “Sabiedriskais autobuss” sūdzības par iepirkumiem izskatīja Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB). Kā aģentūrai LETA norādīja “Sabiedriskā autobusa” pārstāvis Vitālijs Komars, jauno līgumu slēgšanu kompānija vērtē negatīvi, jo, piemēram, Bauskas virzienā tikšot zaudēti līdz trim miljoniem eiro, jo kompānija piedāvājusi krietni lētāku pakalpojumu. Komars skaidroja, ka tomēr turpinās piedalīties nākamajos iepirkumos un centīsies panākt, lai šāda situācija neatkārtojas. Kompānija arī plānojusi vērsties Satiksmes ministrijā un Ministru Kabinetā, lai vērtētu pieņemto lēmumu slēgt šādus līgumus ar uzvarētājiem, ņemot vērā, ka kompānijas piedāvājums bijis krietni lētāks.
Kā ziņots, kopējās (visiem partneriem kopā) līgumcenas ir 7,8 miljoni eiro Jūrmalas virzienā, 6,18 miljoni Ogres virzienā un 9,36 miljoni eiro Bauskas virzienā.
Loti “Centrs-1” veido trīs daļas un tajā ir iekļauti 28 dažādi maršruti, lielākoties Latvijas vidienē.