Svētdiena, 19. maijs Sibilla, Teika, Lita
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Noslēdz līgumu par Liepājas ostas auto ievadceļa būvniecību

Noslēdz līgumu par Liepājas ostas auto ievadceļa būvniecību
07.12.2009 10:04

Liepājas speciālās ekonomiskās zona pārvalde noslēgusi līgumu ar  SIA “Aizputes ceļinieks” par Liepājas ostas auto pievadceļa būvniecību.

Plānotais ostas ievadceļš  savienos autoceļu A9 jeb Liepājas Rīgas autoceļu ar Pulvera ielas apli Liepājā. Jaunais autoceļš tiks uzbūvēts paralēli dzelzceļa līnijai un ievērojami uzlabos smagā transporta plūsmu uz un no Liepājas ostas. Tā ir ES Kohēzijas fonda infrastruktūras projekta “Liepājas ostas pievadceļi” viena no trim sadaļām.

SIA “Aizputes ceļinieks” ar lētāko piedāvājumu uzvarēja LR Satiksmes ministrija izsludinātajā  konkursā par Liepājas ostas auto ievadceļa būvniecību. Izsludinātajam konkursam par Liepājas ostas  autoceļa ievadceļa izbūvi pieteicās deviņi pretendenti.  Saskaņā ar līgumi darbi jāuzsāk mēneša laikā, bet jāpabeidz līdz nākamā gada rudenim.

Projekts paredz izbūvēt pilnīgu jaunu autoceļu 2,7 km garumā, no kuriem 2,1 km būs divu joslu ceļš, bet pievadu Pulvera ielas aplim veidos divas braukšanas joslas abos virzienos jeb tā sauktās “ieskriešanās joslas” aptuveni 600 m garumā. Tāpat tiks izbūvētas caurtekas, jo plānotajā teritorijā ir sarežģīta lietus ūdeņu  un kanalizācijas  sistēma, kā arī apgaismojuma sistēma, pārbrauktuves un autobusa pietura.

Liepājas SEZ pārvaldnieka vietnieks Jānis Lapiņš uzsver projekta nozīmīgumu.  Pirmkārt, tiks uzlabota satiksmes drošība. Otrkārt, atslogos Brīvības ielu, smago transportu novirzot uz jauno ievadceļu. Treškārt, tiks izbūvēts pilnīgi jauns, līdz šim nebijis, autoceļa posms. Jauno maģistrālo ceļa posmu projektēja  Elmāra Daniševska birojs. J.Lapiņš arī norāda, ka bijis visai smags projektēšanas posms, jo tika uzklausīti dažādu institūciju nosacījumi un ieteikumi. Tehnisko projektu no satiksmes dalībnieku viedokļa rūpīgi izvērtēja CSDD  Audita nodaļa.

“Liepājas ostas pievadceļi” ir projekts, kas sastāv no trīs nozīmīgām un vērienīgām ostas  infrastruktūras attīstības sadaļām – dzelzceļa pievadceļa un Ziemeļu parka, ostas auto pievadceļa būvniecība un Karostas izgriežamā tilta rekonstrukcija. Dzelzceļa pievadceļš un Ziemeļu parks  2008. gada februārī tika nodots ekspluatācijā. Karostas tilta rekonstrukcija  tika pabeigta  šā gada augustā. Savukārt auto ievadceļam likumdošanā noteiktā kārtībā izraudzījās būvnieku, kam autoceļa izbūve jāpabeidz līdz 2010. gada 30. septembrim. Projekta kopējās izmaksas 9, 5 milj. latu. Projektu  finansē no ES Kohēzijas fonda, Valsts budžeta, Liepājas SEZ pārvaldes un Liepājas domes finanšu līdzekļiem.

Līga Ratniece-Kadeģe,
Liepājas speciālās ekonomiskās zonas
Sabiedrisko attiecību speciāliste

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz