Piektdiena, 16. aprīlis Mintauts, Alfs, Bernadeta
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Uzticamas un aktuālas ziņas šajā laikā ir ļoti svarīgas!

Piesakies paziņojumiem un esi informēts par būtiskākajiem notikumiem Liepājā!

Pieteikties

Zūd nauda no priekšapmaksas kartēm

Zūd nauda no priekšapmaksas kartēm
04.04.2009 14:00

Atslēgvārdi

Mūsdienās mobilais tālrunis ir teju katram. Un tā piedāvātās opcijas jau sen vairs neaprobežojas tikai ar zvanīšanu un īsziņu sūtīšanu – var klausīties mūziku vai arī izklaidēties, spēlējot spēlītes. Šādas papildu iespējas, izrādās, var sagādāt arī neērtības, kuru dēļ nākas šķirties no naudiņas, nemaz neapzinoties, par ko maksā.

Liepājas 5.vidusskolas skolnieks Jānis un viņa klasesbiedrs nesen savā telefonā saņēmuši īsziņas no mobilo tālruņu izklaides pakalpojumu firmas “CellXL”, kas piedāvā ielādēt telefonā dažādas melodijas, attēlus, spēles utt. Sākumā puiši šīs īsziņas ignorējuši, taču pēc tam atskārtuši, ka viņu priekšapmaksas kartēm “Zelta zivtiņa” pazudusi daļa no naudas summas, kaut arī jaunieši nekad nav izmantojuši “CellXL” pakalpojumus. Sazinoties ar šīs firmas informatīvo dienestu, izdevās uzzināt, ka šādas situācijas nav retums un tajās atbildība jāuzņemas konkrētajā gadījumā mobilo sakaru, fiksēto telekomunikāciju un datu pārraides operatoram “Tele 2”, kas, izsniedzot jaunajam klientam pilna komplekta priekšapmaksas karti, nav bloķējis iepriekšējā klienta lietotos pakalpojumus.

Lai noskaidrotu sīkāk, kā rīkoties šādās situācijās un vai iespējams naudu atgūt, “Kurzemes Vārds” interesējās “Tele 2” centrālē, un pēc vairākiem savienojumiem atbildi tomēr izdevās saņemt. “Tele 2” apkalpošanas daļas speciāliste pastāstīja, ka šādas situācijas varot rasties, ja iepriekšējais klients, atsakoties no priekšapmaksas kartes pakalpojumiem, nav bloķējis arī pārējos izmantotos pakalpojumus, kas saistās ar attiecīgo numuru. Apkalpošanas daļas speciāliste skaidroja, ka telefona numuru lietotāju ir tik daudz, ka gluži vienkārši visiem nav iespējams izsekot līdzi un šādi gadījumi var atkārtoties. Katrā ziņā “Tele 2” šiem un citiem neveiksminiekiem sola zaudēto naudu atmaksāt, taču tad ir jāzvana uz “Tele 2” informatīvo tālruni, kur jums visu paskaidros. Piemēram, Jāņa zaudējumi bija viens lats un 90 santīmu, taču tie varēja būt lielāki, ja viņš būtu turpinājis katru nedēļu saņemtās īsziņas ignorēt.

Šādās un līdzīgās situācijās mobilo sakaru operatori aicina klientus zvanīt uz informatīvo tālruni un interesēties, citādi neviens jums zaudēto naudu neatmaksās.

Miks Kuncītis,
“Kurzemes Vārds”

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz