6.vidusskola – viena no skolām digitālo pārmaiņu projektu īstenošanai
liepajniekiem.lv
”Samsung Skola nākotnei” programmas ”Skolotājs 3.0” finālā
iekļuvušas desmit Latvijas skolu komandas, kuras turpmākos piecus mēnešus
piedalīsies apmācību programmā un īstenos pārmaiņu projektus savā skolā.
Iespēju piedalīties apmācībās ieguvuši komanda arī no Liepājas Raiņa 6.vidusskolas,
portālu informēja programmas īstenotāji.
Komanda, kuras projekts programmas noslēgumā saņems
visaugstāko žūrijas vērtējumu, iegūs galveno balvu – 10 000 eiro jaunākajām ”Samsung”
tehnoloģijām savai skolai.
”Skolotājs ir ”atslēga”, kas var pilnveidot un mainīt
izglītības procesu, tāpēc pēc pagājušā gada tehnoloģiju apmācībām programmu
esam papildinājuši ar līderības un pārmaiņu vadības kursiem. Programmas saturu
veidojām kopā ar ”Iespējamās misijas” un UNESCO Latvijas Nacionālās komisijas
ekspertiem, piedāvājot skolotājiem vērtīgu bezmaksas apmācību programmu un
mentoru un ekspertu atbalstu. Tas palīdzēs skolām īstenotnozīmīgus pārmaiņu
projektus un tādejādi uzlabot skolēnu mācīšanās pieredzi. Padomnieku grupa ir
izraudzījusies tās desmit skolas, kuru motivācija, vīzija un profesionālā
varēšana apvienojumā ar apmācību programmu ļaus tām īstenot skolēniem
vajadzīgās pārmaiņas un iedvesmot jaunām idejām arī citus!” stāsta Iveta
Bojāre, ”Samsung Electronics Baltics” korporatīvās komunikācijas vadītāja.
”Samsung Skola nākotnei” bezmaksas apmācību programmai
”Skolotājs 3.0” kopumā pieteicās 468 skolu direktori un skolotāji no 117
Latvijas skolām. Lai nodrošinātu pieteikumu objektīvu izvērtēšanu, tika
izmantota “pusaklā” vērtēšanas metode – skolas tika vērtētas, nezinot
to nosaukumus, atrašanās vietu un citu personalizējošu informāciju. Pusfinālā
iekļuva 20 pārliecinošāko pieteikumu autori, un šo skolu komandas klātienes
intervijās izvaicāja ”Samung skola nākotnei” Padomnieku grupa.
”Skolotājs 3.0” praktiskās un radošās nodarbības notiks no
2015.gada februāra līdz maijam. Mācības sāksies ar pieredzes apmaiņas braucienu
uz Igauniju, lai iedvesmas lektoru vadībā apgūtu un izprastu mūsdienu
izglītības un skolēnu vajadzības, kā arī lai satiktos ar Igaunijas ekspertiem,
kuri dalīsies ar savu pieredzi digitālā pagrieziena īstenošanā viņu skolās.
Nākamajos mēnešos sekos pārmaiņu vadības un līderības, kā arī tehnoloģiju un
prezentācijas prasmju moduļi. Katrai komandai būs jāizstrādā un jāīsteno
ilgtspējīgu pārmaiņu projekts, kura ietekme un mērķi definēti un tiks
uzraudzīti vismaz turpmākos trīs gadus.