Piektdiena, 26. aprīlis Rūsiņš, Sandris, Alīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Brāķis var gadīties arī dārgā preču sortimentā

Brāķis var gadīties arī dārgā preču sortimentā
Foto: liepajniekiem.lv
16.04.2016 07:03

liepajniekiem.lv

Atslēgvārdi

Portālā vērsās lasītāja, kurai nācies gaužām vilties, iegādājoties savam auto jaunas vējstiklu slotiņas.

”Pārvietojos ar 2005.gada izlaiduma automašīnu. Līdz šim, kamēr vien ar šo auto braucu, vējstikla slotiņas darbojās lieliski. Protams, nekas nav mūžīgs, tikko tās, slaukot stiklu sāka “ķerties” un radīt troksni, pēc paziņas ieteikuma devos uz Liepājas autoveikalu “Autolietas PRO” Ganību ielā 107, lai iegādātos jaunas,” stāsta lasītāja.

Un turpina: ”Nezinu, kādas mēdz būt slotiņas un kā tās labāk izvēlēties, braucu uz veikalu ar pārliecību, ka zinošais veikala pārdevējs varēs ieteikt labāko variantu konkrētai automašīnai. Tā kā auto nav jauns, nevarētu iedomāties, ka tāds nieks kā vējstikla slotiņas būtu jāpasūta, piemēram, autosalonā pie auto ražotāja un tamlīdzīgi.” 

Pārdevējs autobraucējai piedāvājis slotiņas, kas gabalā maksā 4 eiro: ”Paudu neizpratni: kas var būt no tik lētām slotiņām? Pārdevējs laipni norādīja, ka cilvēki pērk arī tādas un – nekāda vaina. Beigās iegādājos slotiņas, kuru cena par divām bija 19 vai 20 eiro. Tātad, vidēji 10 eiro par vienu. Skaidrs, ka arī tās nebūtu mūžīgas. Nebūt nedomāju, ka ar tām nobraukšu deviņus gadus.”

”Bet NEKAD nevarēju iedomāties, ka slotiņas var reāli saskrāpēt stiklu,” sieviete ir vārda vistiešākajā nozīmē šokā: ”Tā bija viena diena, kad Liepājas veikalā nopirktās slotiņas pēkšņi sāka “skanēt”, bet otrā jau tika saskrāpēts stikls, kas tagad nozīmē papildus izdevumus.” 

”Par šādu iznākumu biju šokēta, dusmīga un ļoti vīlusies gan veikalā, gan pārdevējā,” viņa ir sašutusi: ”Vai tiešām autolietām nav nekāda lietošanas termiņa par kuru veikala pārdevējam būtu jāinformē? Es nemūžam neiegādātos slotiņas, ja zinātu, ka pēc laika tās saskrāpēs stiklu! Kas tās vispār par slotiņām?”

Precīzu laiku, kad piedzīvojusi nepatīkamo starpgadījumu un iegādājusies slotiņas, sieviete gan neatceras: ”Noteikti vairāki mēneši pagājuši, bet, manuprāt, tas pat šajā gadījumā nebūtu tik būtiski!”

Protams, autobraucēja iegādājusies citas slotiņas: ”Rīgā, autosalonā man uzlika tieši manai automašīnai nepieciešamās slotiņas par 30 eiro abas. Starpība tikai 10 eiro. Par cik tad vispār būtu jāiegādājas slotiņas vairāk kā 10 gadus vecai automašīnai?”  

Jautāta, vai ar pretenzijām vērsusies tirdzniecības vietā, kur iegādātas neveiksmīgās slotiņas, lūgusi defektēto preci apmainīt pret kvalitatīvu, autobraucēja portālam atzina, ka to gan nav darījusi: ”Nebraucu uz veikalu, jo tās slotiņas jau uzreiz pēc uzlikšanas nesāka skrāpēt. Turklāt dzīvoju Rīgā un pēc stikla saskrāpēšanas uzreiz devos uz autosalonu, lai uzliktu jaunas slotiņas.” 

Autoveikala “Autolietas PRO” pārdevējs-konsultants Māris Sisenis portālam skaidroja, ka pircējai, kura nav bijusi apmierināta ar iegādāto preci noteikti bijis jāvēršas veikalā:

”Problēmu mēs būtu atrisinājuši vienkārši – vai nu kliente būtu saņēmusi citu preci nekvalitatīvās vietā, vai arī mēs būtu atgriezuši naudu. Risinājumu vienmēr var atrast.”

Taujāts, vai iepriekš bijuši gadījumi, kad pircēji sūdzējušies par nekvalitatīvām slotiņām, M.Sisenis atzina, ka līdz šim šādu gadījumu nav bijis. Taču atzina, ka teorētiski brāķis var gadīties arī pat dārgo preču partijā: ”Tādēļ es ieteiktu pircējai vērsties pie mums veikalā.”

Pārdevējs-konsultants portālam skaidroja, ka tā vienkārši pati no sevis slotiņa stiklu nevarētu skrāpēt, arī nepareizi uzlikt slotiņas praktiski nav iespējams: ”Vienīgais veids, kā slotiņa var saskrāpēt stiklu, kas visbiežāk arī notiek, ir gadījumos, kad autovadītājs iedarbina slotiņas uz sausa stikla, uz kura sakrājušies putekļi vai smiltis. Tā ir liela vadītāja kļūda. Tīrot sausu stiklu, to saskrāpēt var ar jebkurām, pat visdārgākajām, slotiņām.”

Arī Patērētāju tiesību aizsardzības speciālisti portālam skaidroja, ka pircējam ar pretenzijām vispirms būtu vēlams vērsties tajā tirdzniecības vietā, kur nekvalitatīvā prece iegādāta.

Protams, arī auto aksesuāriem un rezerves daļām ir garantija, taču arī brendu ražojumiem reizēm gadās brāķis. Tādēļ ar nekvalitatīvo preci un pirkuma čeku klientam vispareizāk vērsties tirdzniecības vietā, kur defekta konstatēšanas gadījumā bojātā prece tiks apmainīta pret kvalitatīvu.

________________ 

Iesaki tēmu vai ziņo par notiekošo arī Tu! To var izdarīt ikviens portāla lasītājs, izmantojot sākumlapā esošo formu “Piedalies satura veidošanā!”. Turpat iespējams iesūtīt arī dažādus fotostāstus, piemēram, no kāda pilsētā notikuša pasākuma.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz