Braucēji sūrojas par satiksmes organizāciju Ganību un Ādu ielas krustojumā; atbildīgie problēmu nesaskata
liepajniekiem.lv
Vairāki autovadītāji portālam pauduši neizpratni par
satiksmes organizāciju Ganību un Ādu ielas krustojumā pēc tā rekonstrukcijas. Lai,
braucot pa Ganību ielu virzienā no Jaunā tilta, nogrieztos pa labi Ādu ielā, visbiežāk,
sevišķi sastrēgumstundās, jāstāv garā rindā.
Portāls pārliecinājās, ka gadījumā, ja Ganību ielā malējā
joslā pirms luksofora, tajā degot sarkanajam signālam, apstājusies kāda
automašīna, nogriešanās manevru nav iespējams veikt, jo nobrauktuve ir ļoti
tuvu luksoforam.
CSDD Liepājas nodaļas priekšnieka vietnieks Arnis Jekste arī
novērojis šo situāciju. Viņš aicina autobraucējus būs solīdākiem savā starpā:
”Daļa autobraucēju, kuri pa Ganību ielu brauc taisni, jau savlaicīgi
pārkārtojas otrajā joslā, lai, apstājoties pirms luksofora, netraucētu manevru
izdarīt tiem, kuri vēlas nogriezties Ādu ielā.”
Komunālās pārvaldes Ceļu nozares vadītājs Mārtiņš Jākobsons,
kaut arī pamanījis autobraucēju aprakstīto situāciju, neuzskata, ka tā būtu
”milzīga problēma”.
”Nogriešanās ir sekundāra,” viņš skaidro: ”Ideāli, protams,
būtu, ja Ganību ielā pirms krustojuma ar Ādu ielu būtu trīs joslas. Taču tā kā
tā nav, tad atvēlēt kustībai taisni tikai vienu joslu nebūtu pareizi. Lielākā
satiksmes caurlaidība ir tieši Ganību ielā, jo tā ir galvenā. Liedzot no
malējās joslas kustību taisni, malējā josla lielāko daļu laika būtu praktiski
tukša. Līdz ar to tiem, kas nogriežas pa labi Ādu ielā, ir jāpaciešas.”