Cukura ielā top veloceļi
"Kurzemes Vārds"
Cukura iela būs draudzīga gan
gājējiem, gan velosipēdistiem visos diennakts laikos – abās maģistrāles pusēs
top ietves un veloceļi, būvē arī apgaismojuma sistēmu. Uzlabojumi notiek starp
Grīzupes ielu un Ģenerāļa Baloža ielu – posmā, kur ne ietvju, ne laternu
iepriekš nav bijis, arī velotrases ne.
Šie būvdarbi ir
iekļauti Liepājas ielu apgaismojuma rekonstrukcijas projekta otrajā kārtā,
pastāstīja projekta vadītājs, Pilsētas domes izpilddirektora vietnieks Didzis
Jēriņš. Taču ietves un veloceļa būvdarbi Cukura ielas abās pusēs ir sadalīti
katrs citā iepirkumā. Pāra numuru pusē ietvi un veloceļu būvē SIA “Ceļu,
tiltu būvnieks”, kura atbildībā ir arī apgaismojuma izbūve – šos darbus
veic Liepājas firma SIA “Kesto”. Savukārt nepāra numuru pusē jeb bijušās
Cukurfabrikas pusē ietvi un veloceļu būvē SIA “Aizputes ceļinieks”.
Aizputes ceļiniekam” darbi ir jāpaveic līdz septembra vidum. “Ceļu,
tiltu būvniekam” – līdz oktobra vidum. Darbus, ko veic “Aizputes
ceļinieks”, bija iespējams izsolīt tad, kad radās ekonomija apgaismojuma
projekta otrās kārtas iepirkumos. Tāpēc ir tik īpatnēja situācija, ka vienas
ielas abās pusēs līdzīgus darbus veic
divas dažādas firmas, skaidroja D. Jēriņš. “Aizputes ceļiniekam”
ir jābūvē ietves ne tikai Cukura ielā, bet arī Skrundas un Kuldīgas ielā.
Jaunais Cukura
ielas veloceļš būs apmēram 900 metru garš un savienosies gan ar riteņbraucēju
trasi Ģenerāļa Baloža ielā, gan ar trasi Grīzupes ielā, gan ar Cukura ielas
veloceļu, kas uzbūvēts jau agrāk starp Brīvības un Grīzupes ielu. Līdz ar to
veloceļš savienos gan Karostu un Tosmari ar Zaļo birzi, gan ar Ziemeļu
priekšpilsētu, gan ar Jaunliepāju. Veloceļš būs asfaltēts, ietve – bruģēta.