Dārgais dekoders
"Kurzemes Vārds"
“Rakstu ar patiesu cerību, ka, publicējot manu negatīvo pieredzi ar uzņēmumu “Ostkom”, jūs brīdināsiet citus šīs kompānijas klientus, lai viņi pēkšņi nekļūtu par parādniekiem,” redakciju uzrunāja liepājniece, kas vairāk nekā pusgadu pēc tam, kad pārtraukusi līgumsaistības ar minēto uzņēmumu, saņēmusi nepatīkamu ziņu no parādu piedziņas speciālistiem.
Pagājušā gada jūlijā Inga, kura savu īsto vārdu lūdza nepublicēt, devusies uz SIA “Ostkom” biroju, lai informētu uzņēmumu, ka pakalpojumus saņemt vairs nevēlas, jo pārvācas uz citu mājvietu. “Atdevu viņiem viedkarti un prasīju, vai arī dekoders jāatdod atpakaļ,” stāsta sieviete. “Saņēmu atbildi, ka nē, dekoders paliekot man. Biju pārliecināta, ka visas formalitātes ir nokārtotas.”
Tomēr nupat izrādījies, ka tā nav vis – otrdien gluži negaidīti viņa saņēmusi īsziņu no parādu piedziņas uzņēmuma “Creditreform”, kurā teikts, ka sieviete ir parādā SIA “Ostkom”. Parāda summa – 90 eiro. “Kad zvanīju, lai noskaidrotu, par ko esmu parādā, izrādījās, ka neesmu atdevusi dekoderu,” sašutusi ir Inga. “Biju manāmā šokā. Uzreiz sameklēju dekoderu, aiznesu to uz “Ostkom” biroju un prasīju paskaidrojumu, kāpēc par to mani neinformēja jau tolaik?”
“Ostkom” darbiniece atbildējusi, ka laikam vienkārši noticis pārpratums. “Prasīju, lai paskaidro, kāpēc es netiku brīdināta, pirms lieta tika nodota parādu piedziņai. Man atbildēja, ka viņi esot nosūtījuši vēstuli,” stāsta liepājniece.
Liepājniecei gan nenāksies šķirties no teju simts eiro. Viņa nosūtījusi “Creditreform” saņemto pieņemšanas-nodošanas aktu, kas apliecina, ka sieviete dekoderu atdevusi uzņēmumam “Ostkom”. Tomēr rūgtums par nepatīkamo pieredzi palicis. “Visvairāk apbēdināja “Ostkom” darbinieces attieksme un smīns sejā.”
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 10. aprīļa numurā.
#kvards-20180410-12#