Piektdiena, 29. marts Agija, Aldonis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Jauns pamats topošajam gājēju tiltam

Ezermalas iela un bijušais dzelzceļa, bet nākotnē gājēju un velosipēdistu tilts būvnieka “CTB” rīcībā ir jau desmit mēnešu. Ielas un tilta rekonstrukcijai paredzētas 300 dienas, objekts ģenerāluzņēmējam nodots pērn oktobrī, tomēr jārēķinās, ka būvdarbiem laika apstākļu dēļ var piešķirt tehnoloģisko pārtraukumu un objektu šoruden var arī nepabeigt, pastāsta Liepājas Attīstības pārvaldes vadītājs Mārtiņš Ābols.

Jauns pamats topošajam gājēju tiltam
Topošajam gājēju un velosipēdistu tiltam top jauns pamats ar jauniem gulšņiem. (Foto: Egons Zīverts)
26.08.2021 06:00

"Kurzemes Vārds"

Ezermalas ielā apakšzemes inženierkomunikācijas ir izbūvētas. Pašlaik vēl jānoblīvē ceļa “pīrāga” kārtas, lai varētu ieklāt asfaltu, teic M. Ābols. “Savukārt tiltam pašlaik liek jaunus gulšņus, lai izveidotu gājēju tiltu. Ļoti liela iespējamība, ka projektam tomēr būs tehnoloģiskais pārtraukums, ir darbi, kurus nevar jebkuros laika apstākļos veikt, un pārtraukums no būvdarbu termiņa jāskaita ārā. Galu galā pilsētas interesēs ir, lai projekts nav brāķis.”

Ezermalas ielu un gājēju tiltu būvē ar mērķi revitalizēt degradētas pilsētas teritorijas. Vai sagaidāms, ka šajā apkārtnē nākotnē varētu veidoties vēl kādi jauni biznesa vai cita veida objekti pēc ielas atjaunošanas? M. Ābols uzskata, ka pašvaldība izmantos jebkuru izdevību, lai turpinātu labiekārtot Zirgu salu, tiklīdz tam būs pieejamas finanses. Viņš nešaubās, ka sakārtota vide veicinās šeit arī jaunas iniciatīvas privātajā sektorā.

“Piemēram, Zirgu salā ir interese par sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu. Tur, kur pamatinfrastruktūra ir nodrošināta, turpmāka attīstība ir tikai laika jautājums.”

Jau vēstīts, ka Ezermalas ielai pārbūvē brauktuvi, arī atzaru, kas savieno šo ielu ar Parka ielu, ierīko ietvi un veloceļu, autostāvvietas un stāvlaukumu. Ielā darbosies jauna lietus ūdens kanalizācija, daļēji rekonstruēta, daļēji no jauna būvēta sadzīves kanalizācija un ūdensvads, būs pārbūvēti elektrotīkli un ielas apgaismojums, jābūt iestādītiem 98 jauniem kokiem.

Vecais dzelzceļa tilts tiks pārbūvēts par gājēju un velosipēdistu tiltu, un būs arī atpūtas un skata vieta. Kopējās projekta plānotās izmaksas 3,208 miljoni eiro. Būvdarbu līgumu ar SIA “CTB” Liepājas pašvaldība noslēgusi par 2,606 miljoniem eiro (ieskaitot pievienotās vērtības nodokli).

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz