Trešdiena, 8. maijs Staņislava, Staņislavs, Stefānija
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Kampaņa “Beigta balle” guvusi plašu ievērību visā Latvijā

Kampaņa “Beigta balle” guvusi plašu ievērību visā Latvijā
02.07.2008 11:06

Atslēgvārdi

Šī gada vasaras kampaņas ”Beigta balle” aktīvā daļa ir noslēgusies, tomēr problēma  – transportlīdzekļa vadīšana apreibinošo vielu ietekmē – tiks aktualizēta arī turpmāk. Pārsteidzoši ātri popularitāti ieguvuši no jauna sarunvalodā iedzīvinātie izteicieni ”beigta balle” un ”vienu jau var?!”, tikai šoreiz ar jaunu, daudz nopietnāku pieskaņu. Jaunākā Jāņu statistika parāda, ka šogad reibumā braukuši 329 vadītāji un notikuši 382 ceļu satiksmes negadījumi, no kuriem 17 CSNg izraisīti alkohola reibumā.

Šie rādītāji ir tikai salīdzinoši apmierinoši, jo mērķis būs sasniegts, kad neviens vadītājs nebrauks reibumā pie stūres. 

Lai arī līdz ideālas statistikas sasniegšanai vēl jāstrādā, tomēr ir svarīgi, ka pēc informatīvajām kampaņām paaugstinās sociālā atbildība un mainās sabiedrības attieksme, piemēram, daudzi šogad jau iepriekš vienojušies, kurš būs šoferis nākamajā dienā, lai nebūtu ”beigta balle”. Tāpat sauklis ”vienu jau var?!” ir ietekmējis cilvēku apziņu, liekot aizdomāties, ka pirms transportlīdzekļa vadīšanas patiešām nedrīkst lietot nekādus alkoholiskos dzērienus.

Šogad kampaņas ”Beigta balle” laikā tika īstenotas dažādas aktivitātes, lai izskaidrotu problēmu un gūtu iespējami vairāk sabiedrības uzmanības. Papildus tradicionālajiem informatīvajiem materiāliem (TV un radio klipi, vides plakāti, interneta baneri), kampaņas plakāti tika izvietoti Statoil degvielas uzpildes stacijās un lieveikalu autostāvvietās, uz autobusu aizmugurēm visā Latvijā, kā arī pie alkohola plauktiem un kasēm Rimi veikalos un Statoil DUS bija redzami kampaņas vobleri.

Nebijusi akcija tika īstenota pie Rīgas lielveikalu (Alfa, Mols un Spice) galvenajām ieejām – tur tika izstādīti sadauzītu automašīnu vraki, kas garāmgājējiem lika aizdomāties par iespējamām avārijas sekām. Šī ”izstāde” bija viens no pamanītākajiem kampaņas elementiem. Plašu atsaucību guva arī ar Statoil palīdzību veiktā ”Beigta balle” nozīmīšu dalīšana, kas tika piešķirtas katram alkoholisko dzērienu pircējam Statoil DUS veikalos. Kopumā tika izdalīti aptuveni 60 000 nozīmīšu.

Lai efektīvāk sasniegtu jauniešu auditoriju, tika izveidota īpaša sadaļa Draugiem.lv portālā, kurā katram reģistrētajam lietotājam bija iespēja apliecināt, ka viņš vai viņa nevadīs auto apreibinošo vielu ietekmē un neļaus to darīt arī citiem. Papildus tam varēja pārbaudīt savas zināšanas Brain spēlē un laimēt īpašo Beigta balle krekliņu. Šī akcija guva lielu popularitāti, jo nebraukt reibumā apņēmās 122 741 portāla lietotājs, bet Brain spēli izspēlēja 57 141 cilvēks. 

Satiksmes drošības kampaņa ”Beigta Balle” tika līdzfinansēta no OCTA līdzekļiem un to atbalstīja apdrošināšanas sabiedrība ”ERGO Latvija”, SIA ”Latvija Statoil” un Rimi. Kampaņa ilga no šī gada 9.jūnija līdz 25.jūnijam.

Alise Kleinberga,
CSDD Sabiedrisko attiecību speciāliste

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz