Pirmdiena, 29. aprīlis Raimonds, Laine, Vilnis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ķibelei ar pensionāres rēķinu “Maxima” sola meklēt risinājumu

Kompānija “Maxima Latvija”, izvērtējot gadījumu ar pensionāri Gaļinu Siņikajevu, kura veikalā samaksājusi rēķinu par dzīvokli, bet vēlāk uzzinājusi, ka tas nomaksāts tikai daļēji un viņa kļuvusi par parādnieci, nav atklājusi neatbilstības veiktajiem maksājumiem. Taču kompānija sola sazināties ar klienti un mēģināt rast risinājumu.

Ķibelei ar pensionāres rēķinu “Maxima” sola meklēt risinājumu
Foto: Publicitātes
21.04.2023 06:00

Ilze Ozoliņa

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Jau rakstījām, ka 19. janvārī pensionāre Ziemeļu ielas veikalā “Maxima” maksājusi rēķinu par īri un komunālajiem pakalpojumiem.

Kopējais rēķins bijis 137,27 eiro, bet, atskaitot dzīvokļa pabalstu 47,62 eiro apmērā, kas viņai piešķirts kā maznodrošinātajai, sirmgalvei bijis jāmaksā 89,65 eiro.

Veikala kasierei viņa iedevusi piecas 20 eiro banknotes, pēc kā saņēmusi 10 eiro un 35 centu atlikumu un čeku, ko nav izpētījusi, bet vienkārši ielikusi kabatā.

Taču februārī no pašvaldības uzņēmuma “Liepājas namu apsaimniekotājs” pensionāre saņēmusi vēstuli, kurā atgādināts, ka viņai izveidojies 50 eiro parāds par īri un komunāliem maksājumiem.

Izpētot veikala “Maxima” čeku par janvārī veikto maksājumu, sirmgalve atklājusi, ka tajā norādīts: “Liepājas pašvaldības īres apmaksa 39,65 eiro.”

Proti, par 50 eiro mazāka summa, nekā viņai par dzīvokli bija jāmaksā.

Kopā ar komisijas maksu čekā apmaksas summa norādīta 40,15 eiro. Tieši šāda summa skaidrā naudā arī esot iemaksāta. Savukārt sirmgalve teic, ka kasierei iedevusi nevis 40 eiro un 15 centus, bet 100 eiro piecās 20 eiro banknotēs, pēc kā viņa atlikumā saņēmusi 10 eiro un 35 centus.

“Ļoti žēl, ka mūsu klientei radusies šāda situācija. Esam apskatījuši konkrēto gadījumu – gan pārbaudot grāmatvedības datus, gan sazinoties ar konkrētā pakalpojuma nodrošinātāju (šajā gadījumā SIA “Sollo”), taču

nekādas neatbilstības veiktajiem maksājumiem neatklājām. Taču sazināsimies ar klienti un mēģināsim rast risinājumu,”

norāda “Maxima Latvija” pārstāve Laura Bagātā.

Viņa arī atzīmē – lai gan šādi gadījumi nav bieži, “Maxima Latvija” atgādina vienmēr, neatejot no kases, pārbaudīt gan pirkuma vai maksājuma atlikumu, gan čeka summu, lai nepieciešamības gadījumā uzreiz vērstos pie kasiera un noskaidrotu, vai nav sanācis kāds misēklis.

Ja tomēr aizdomas par kādu nesakritību rodas tikai mājās, “Maxima Latvija” aicina pēc iespējas ātrāk sazināties ar uzņēmuma informācijas centru, zvanot pa tālruni 80002020 vai rakstot e-pastā uz [email protected].

Saistītie raksti

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz