Otrdiena, 7. maijs Henrijs, Jete, Henriete, Enriko
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Kultūras reklāma vienās rokās

Kultūras reklāma vienās rokās
01.07.2010 07:40

Atslēgvārdi

Jūnija sēdē Liepājas dome nolēma Kultūras pārvaldei nodot apsaimniekošanai 5 reklāmas izvietošanas vietas Liepājas pilsētā: Lielajā ielā 16 (2 vietas), Jūras ielā 1, Kaiju ielā 3 un Graudu ielā 30 − tās rīkoto kultūras, mākslas un sporta pasākumu reklāmas stendu izvietošanai.

Kultūras pārvaldes vadītāja Lelde Vīksna skaidro, ka pārvalde lūgusi, lai tai apsaimniekošanai nodod reklāmas izvietošanas vietas, jo līdzšinējā kārtība reklāmas materiālu apsaimniekošanā bijusi diezgan haotiska. Trūcis skaidrības par to, vai reklāmas vietas ir pieejamas vai rezervētas, vienas iestādes reklāmas atradās dažādās pilsētas vietās, atkarībā no pieejamības utt. “Tāpēc lūdzām, lai šīs reklāmas vietas atdod mūsu pārziņā, lai varētu kontrolēt to izmantošanu,” viņa saka.

Būvvalde šādam risinājumam piekritusi, vienīgi uzstājot, ka turpmāko divu gadu laikā reklāmas vietas jāpārveido par stabiliem vides objektiem, kas labāk iederas vidē nekā pašreizējie risinājumi – metāla rāmji, kam pāri uzvelk īpašus tentus.

“Ir cerības, ka pirmie jaunie reklāmas objekti parādīsies Lielajā ielā, kad tiks īstenots skvēra sakārtošanas projekts, un tad vēlāk līdzīgi sakārtosim arī pārējos,” saka L. Vīksna. Viņa uzsver, ka pirmie uzlabošanas darbi tomēr tiks veikti jau tūlīt un visus reklāmas banerus izgatavos stabilākus, izturīgākus un vienādos izmēros – 2 metrus augstus un 6 metrus platus.

Tādējādi turpmāk, no jūlija, atbildību par visām reklāmas vietām uzņemsies Kultūras pārvalde, un katrā no tām būs stacionāra reklāmas vieta kādai no kultūras iestādēm: viena no tām atvēlēta Simfoniskajam orķestrim, otra – teātrim, trešo dalīs muzejs un Sporta pārvalde, bet atlikušās divas pēc saviem ieskatiem izmantos pati Kultūras pārvalde rīkoto pasākumu reklamēšanai.

“Tā kā Būvvaldes prasība bija, lai rāmji nestāvētu tukši, tad, ja reklāmas vietas nebūs vajadzīgas mūsu iestādēm, tās piedāvāsim arī citiem, privātajiem sarīkojumu producentiem, kas rīkos savus pasākumus Liepājā,” skaidro L. Vīksna. Uzņēmējiem, tāpat kā līdz šim, reklāma būs jāsaskaņo ar pilsētas galveno mākslinieci, tomēr L. Vīksna norāda, ka nav paredzēts šajās vietās reklamēt veikalus vai citus pakalpojumus – tikai ar kultūras norisēm saistītas lietas.

Plašāk lasiet Andas Pūces publikācijā šodienas “Kurzemes Vārdā”.
 

 

Līdzšinējā izskatā kultūras un sporta pasākumu reklāmas vietas būs redzamas vēl pāris gadu, bet pamazām tās iecerēts pārveidot par stabiliem vides objektiem.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz