“Latvijas pasts” ignorē klienta vēlmes
0
Novembra vidū rakstījām par gadījumu, kad Dzintara ielā 82 dzīvojošā Zigrīda kāpņu telpā bija atradusi izmētātas vēstules. Zigrīdas kundze arī stāstīja, ka nesaprot, kāpēc viņas sūtījumi nonāk mājas pastkastītē, ja viņa savas biežās prombūtnes dēļ abonē abonenta kastīti pasta nodaļā, kas atrodas lielveikalā “Sala XL”. Toreiz, skaidrojot šo gadījumu, “Latvijas pasta” Liepājas reģionālās nodaļas amatpersonas atvainojās klientei, atzīstot savu vainu, un solīja, ka turpmāk visi viņas sūtījumi nonākšot šajā, nevis mājas pastkastītē.
No šī atgadījuma nav pagājušās pat divas nedēļas, bet viss atkal pa vecam. Zigrīdas kundzei adresētie sūtījumi atkal nonāk mājas pastkastītē, nevis abonenta kastītē, kā bija solīts. “Es nesaprotu, kas tā ir par iestādi,” sieviete ir sašutusi. “Vai tiešām tur nespēj izdarīt savu darbu kārtīgi? Par ko es tādā gadījumā maksāju abonenta maksu par kastīti, ja manus sūtījumus vienalga tajā neievieto?”