Lielo ielu pielāgos jaunajiem tramvajiem
No pirmdienas, 17.maija, SIA ”CTB” sācis pielāgot tramvaja pieturvietas platformu jaunajiem zemās grīdas tramvajiem Lielajā ielā, vispirms pieturā pie Jāņa ielas, pēc tam, kad tas būs pabeigts, uzlabos pieturvietas platformu ielas otrajā pusē pie Pasta ielas – piektdien paziņoja darbu pasūtītājs ”Liepājas tramvajs”.
Nora Driķe
“Kurzemes Vārds”
Līgums ar ”CTB” paredzēja, ka darbu termiņš visu Liepājas tramvaja pieturvietu pielāgošanai jaunajiem vagoniem ir šī gada 20.janvāris – pastāstīja A. Puks, bet darbi pārtraukti, jo sākusies ziema un iestājies tehnoloģiskais pārtraukums. Tas nu tagad beidzies, teica A. Puks.
Kāpēc tehnoloģiskais pārtraukums bijis tik ilgs, kamēr citur ielu būvdarbi jau sen atsākušies?
”Nespēšu komentēt, bet man būvniekam juridisku iebildumu nav. Pavasaris bija vēls,” sacīja A. Puks.
Atlikušās pieturvietas ”CTB” jāpabeidz uzlabot līdz 11.jūnijam. Bez tām, kuras vēl jāpārbūvē Lielajā ielā, ir vēl citas, kurās darbi iesākti, bet nepabeigti: pabeigs asfaltēt platformas Ventas ielā un bruģēšanu K.Valdemāra ielā.
Savukārt Rīgas ielā vēl nepārtaisīs Esperanto ielas un 1905.gada ielas pieturvietas virzienā uz staciju, jo ”tur būs lielāks projekts nākošgad”, skaidroja A. Puks.
Bet kādēļ Lielajā ielā, kuru nesen rekonstruēja, jau uzreiz neveidoja tramvaja pieturas, piemērotas jaunajiem tramvajiem?
Pilsētas Attīstības pārvaldes projektu vadītājs, šī projekta vadītājs Uldis Klaks-Kleins skaidroja, ka ielas pārbūves laikā, lai gan bija zināms, ka tiks pirkti seši jauni zemās grīdas tramvaji, tomēr vēl vagonu iepirkums nebija noticis. Līdz ar to nebija zināms, kādi precīzi būs to parametri – tāpēc arī nevarēja pieturvietas uzreiz izbūvēt atbilstoši ”Končar” tramvaju izmēriem.