Svētdiena, 1. augusts Albīna, Albīns
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Uzticamas un aktuālas ziņas šajā laikā ir ļoti svarīgas!

Piesakies paziņojumiem un esi informēts par būtiskākajiem notikumiem Liepājā!

Pieteikties

Liepājnieki pērn aktīvāk zvanījuši uz Domes “karsto tālruni”

Liepājnieki pērn aktīvāk zvanījuši uz Domes “karsto tālruni”
05.01.2011 14:52

Uz Liepājas Domes “karsto tālruni”, kur iedzīvotājiem visu diennakti ir iespēja piezvanīt un izteikt savus ierosinājumus, 2010. gadā saņemti 398 zvani, kas ir par 66 zvanītājiem vairāk nekā 2009. gadā.

Iedzīvotāji kļuvuši lietišķāki savos priekšlikumos un lielākoties informējuši par lietām, kur viņuprāt nepieciešama pašvaldības rīcība, mazāk saņemta anonīma kritika bez konkrēta adresāta.

Tāpat kā iepriekšējos gados, iedzīvotāju visvairāk apspriestais temats, zvanot uz ”karsto tālruni”, ir bijusi pilsētas teritoriju sakopšana, ielu tīrīšana – savus vērojumus un priekšlikumus izteikuši 115 iedzīvotāji ( 2009. gadā – 79). Par ielu tehnisko stāvokli un remontdarbiem viedokli izteicis 31 liepājnieks ( 2009. gadā – 26). Par apgaismojumu tāpat kā pērn saņemti 69 zvani.

Palielinājies sūdzību skaits par sabiedrisko transportu – ja 2009. gadā saņemti 9 zvani, tad pērn – 21 zvans.

Toties mazinājies to zvanītāju skaits, kuri pieprasa pašvaldībai pieslēgt vai atslēgt apkuri – pērn saņemti tikai 8 zvani ( 2009. gadā – 34). Tas liecina, ka iedzīvotāji kļuvuši labāk informēti par to, ka par mājas pievienošanu apkurei var lemt paši, vienojoties ar nama apsaimniekotāju.

Iedzīvotāji zvanījuši par visdažādākajām problēmām – par koku apzāģēšanu ( 10), par atkritumiem un gružu konteineriem (13), par kanalizāciju un notekūdeņu noplūšanu (14), par ”simtlatnieku” nodarbināšanu (5), par pamestām, bīstamām ēkām (4), par valsts karogu ( 4). Iedzīvotāji informējuši arī par mājas dzīvniekiem, par nekārtībām kāpņu telpās, par sabiedriskajām tualetēm, par darba veicējiem, kuri siltina skolas. Ir saņemti arī iedzīvotāju signāli par Annas tirgus robežšķirtni, par vēlmi iegādāties zivis Ķempes ielā, par skolēnu darbu vasarā, par tukšās taras nodošanas punktu izveidi, par biroja ”Aprūpe mājās” darbu, par iespējamo ūdens avotiņa piesārņojumu Karostā, par elektrības stabiem un sadales kastēm utt.

Lai gan lielākā daļa zvanu ir anonīmi, Domes izpilddirekcija tos analizē un iespēju robežās veic pasākumus, lai pārbaudītu un novērstu iedzīvotāju minētos trūkumus, nodotu tālāk nozaru atbildīgajiem darbiniekiem liepājnieku ierosinājumus.

Liepājnieki jau vairāk nekā desmit gadus izmanto šo iespēju: piezvanīt un informēt pašvaldību par sev svarīgām lietām pa diennakts ”karsto tālruni” 34 25197. Šī tālruņa līnija tika izveidota 1998. gadā, lai Domes vadība un speciālisti varētu uzklausīt un operatīvi risināt iedzīvotāju aktuālās problēmas, un tā ir pierādījusi sevi kā operatīva saikne starp pašvaldību un iedzīvotājiem. Kopš 1998. gada beigām, kopš Domē darbojas ”karstais tālrunis”, to jau izmantojuši vairāk nekā 5000 liepājnieku.   

Gunta Jākobsone,
sabiedrisko attiecību speciāliste

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz