Ceturtdiena, 25. aprīlis Līksma, Bārbala
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Mainīts O. Kalpaka tilta izgriešanas grafiks

No otrdienas, 30. augusta, līdz brīdim, kad tiks pilnībā novērsti bojājumi O. Kalpaka tilta automātiskajā vadības sistēmā, mainīts tilta izgriešanas laiku grafiks, informē Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) pārvaldes sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.

Mainīts O. Kalpaka tilta izgriešanas grafiks
Foto: Publicitātes
30.08.2022 15:55

LETA

Atslēgvārdi

Dienās no pulksten 6 līdz 23 tilts būs atvērts kājāmgājējiem, velosipēdistiem un autovadītājiem, bet naktīs no pulksten 23 līdz 6 tilts tiks izgriezts, lai nodrošinātu ostas darbību un kuģu satiksmi.

Naktī uz 30. augustu Liepājā plosījās negaiss ar pamatīgu zibeņošanu. Ap pulksten 1.50 zibens spēriens izraisīja īssavienojumu elektroapgādes sistēmā, kas nodarīja nopietnus bojājumus O. Kalpaka tilta automātiskajā vadības sistēmā un radīja tehniskas problēmas tiltu aizvērt.

Tika bojāta automātiskās vadības sistēmas elektronika – tilts pēc izgriešanas palika atvērts kuģu kustībai.

Patlaban ir izdevies manuāli tiltu aizvērt un atjaunot satiksmi. Liepājas SEZ pārvaldes speciālisti turpina veikt nepieciešamās darbības, lai novērstu bojājumus.

Līdz brīdim, kad pilnībā tiks atjaunota O. Kalpaka tilta automātiskās vadības sistēmas darbība, noteiktas izmaiņas tilta izgriešanas grafikā.

Atsevišķos gadījumos tilts var tikt izgriezts arī dienas laikā. Liepājas SEZ pārvalde aicina iedzīvotājus būt saprotošiem un sekot līdzi informācijai Liepājas SEZ mājaslapā un sociālajos tīklos.

O. Kalpaka tilts būvēts 1906.gadā, lai savienotu cariskās Krievijas kara flotes bāzi Karostu ar pilsētu.

Tiltu projektēja vācu inženieris Haralds Halls, un tā garums ir 132,28 metri, augstums virs ūdens līmeņa – 8,32 metri. Tilts pārdzīvojis divus pasaules karus un dažādus saimniekus, kas loģiski ietekmējis arī tā ekspluatāciju.

Liepājas SEZ pārvalde 2009.gadā īstenoja Kalpaka tilta rekonstrukciju, saglabājot tā vēsturisko izskatu tajā skaitā koka klāju un nesošās koka konstrukcijas. Darbi notika ES Kohēzijas fonds projektā “Liepājas ostas pievadceļi”.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz