Naudas rekonstrukcijai joprojām nav
Straujais atkusnis Liepājas ielās un uz apkārtnes ceļiem pavēris skatu uz bedrēm un bedrītēm. Situācija tiek kontrolēta, apgalvo valsts akciju sabiedrībā “Latvijas Valsts ceļi”.
“Piektdien braucu uz Grobiņu, nebija nekādu problēmu,” apgalvo aizputniece Daiga Petrauska. Dzirdējusi gan, ka uz otru pusi – uz Kazdangu – ceļš esot bedrains. Arī uz Liepājas – Klaipēdas šosejas manāmas pirmās šā pavasara bedres. Tās gan neesot dziļas, tomēr mašīnas ritošo daļu spēj pabojāt. Tāpat pērn valsts mēroga slavu iemantojusī Ventspils šoseja turpina brukt. “
Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Valsts ceļi” Liepājas nodaļas vadītāja Baiba Kampmane stāsta, ka situācija tiekot kontrolēta, esot sastādīti akti un “Ventspils ceļu jau labo, izmantojot tehnoloģiju, kāda šajos laika apstākļos pieejama”. To apliecina J. Vitrups: “Bedres ir, bet lāpa.” Pirmdien gan strādnieki uz ceļa neesot redzēti.
Īstā bedru lāpīšanas sezona sākšoties aprīļa beigās un maijā, kad iestāsies siltāks laiks.
Taču valsts budžetā ceļu ikdienas uzturēšanai atņemti pieci miljoni latu. Šā iemesla dēļ arī “LVC” Liepājas nodaļai vajadzējis pārplānot savu pagājušā gada beigās tapušo budžetu.
Lai arī ziema bija maiga un sniega samērā maz, šo gadu Liepājas nodaļa sākusi ar “lielu mīnusu”. Tas radies iepriekšējās sniegotās ziemas un apjomīgo vasaras darbu dēļ. Uz šās ziemas rēķina izdevumu daļu izdevies izlīdzināt, tomēr tagad, kad kļuvis zināms, ka naudas būs mazāk, vajadzēs ietaupīt uz vasaras darbu rēķina. “Tāda situācija ir pirmo reizi, kopš es strādāju,” saka B. Kampmane.
Elza Strazdiņa,
“Kurzemes Vārds”
Egona Zīverta foto
Uz Liepājas – Klaipēdas šosejas pie Bernātiem straujais atkusnis rada pirmās pavasara bedres. Tas ir valsts galvenais ceļš.