Sestdiena, 4. maijs Viola, Vizbulīte, Vijolīte
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ostas pievadceļu vadītāji varēs izmantot tāpat kā līdz šim

Ostas pievadceļu vadītāji varēs izmantot tāpat kā līdz šim
29.09.2011 07:11

Ligita Kupčus

Atslēgvārdi

Laikā, kad norit Brīvības ielas rekonstrukcija, daudzi vieglo automašīnu vadītāji tik ļoti iecienījuši jauno ostas pievadceļu, ka vēlētos pa to pārvietoties arī pēc tam, kad satiksmei tiks nodota šobrīd slēgtā Brīvības iela. Liepājas Speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieks Guntars Krieviņš noraida cilvēku bažas, sakot, ka pievadceļu varēs izmantot tāpat kā līdz šim.

“Tas ir tikai loģiski,” saka K.Krieviņš, “jo Liepājas osta ir daļa no pilsētas”. Un jebkuras investīcijas uzlabojot pilsētas dzīvi.

Atgādinām, ka jaunais Liepājas ostas auto pievadceļš tika izveidots, lai atvieglotu iedzīvotāju un tranzīta uzņēmumu ikdienu, uzlabotu transporta kustību un satiksmes drošību pilsētā. Tā kā tas ir projektēts tieši smagā transporta plūsmai un intensīvai satiksmei, virskārtai uzklāts asfalta segums – šķembu mastika, kas ir īpaši izturīgs. Pievadceļš satiksmei tika atklāts pērnā gada novembrī.

“Protams, tik vērienīgu projektu Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde nevarēja realizēt bez papildus finansējuma piesaistes,” atzina G.Krieviņš, piebilstot, ka Eiropas Savienības struktūrfondu un valsts finansējuma piesaiste infrastruktūras objektiem ir viena no galvenajām Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes prioritātēm.

Liepājas ostas auto pievadceļš ir viena no trim komponentēm ES Kohēzijas fonda projektā “Liepājas ostas pievadceļi” – tāpat kā Karostas tilts, dzelzceļa pievadceļš un Ziemeļu parks. Tie ir infrastruktūras objekti, kuru pamatmērķis ir nodrošināt stabilu ostas darbību, arī palielinoties kravu apgrozījumam.

Jau rakstījām, ka, realizējot projektu, izbūvēts pilnīgi jauns autoceļa posms 2,7 kilometru garumā, no kuriem 2,1 kilometrs ir divu joslu ceļš, bet pievadu Pulvera ielas aplim veido divas braukšanas joslas abos virzienos jeb tā sauktās “ieskriešanās joslas” aptuveni 600 metru garumā. Tāpat izbūvētas caurtekas, jo šajā teritorijā ir sarežģīta lietus ūdeņu un kanalizācijas sistēma, kā arī izbūvēta apgaismojuma sistēma un pārbrauktuves.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz