Papildināts – Gunāram Ansiņam šodien seko “ēna”
0
Ceturtdien Liepājas Domes priekšsēdētāja vietnieka Gunāra Ansiņa darbam līdzi seko ”ēna” – Draudzīgā aicinājuma Liepājas 5. vidusskolas 12. klases skolniece Krista Nelsone. Krista vēlējusies tuvāk iepazīt pašvaldības darbu, tāpēc pieteikusies uz G. Ansiņa šās dienas darbu vērošanu. Krista pēc vidusskolas beigšanas plāno studēt biznesa lietas Rīgā un uzskata, ka šodien grūtā pieredze noteikti noderēs.
Krista nav vienīgā jauniete, kas šodien kā ”ēna” ir izvēlējusies pašvaldību. ”Ēnas” ir izpilddirektora vietniekam Didzim Jēriņam, Juridiskās daļas speciālistam Raivo Špakam, Satiksmes infrastruktūras daļas vadītājam Oskaram Špickopfam. Iepriekšējā ”ēnu” dienā pagājušajā gadā Liepājas vidusskolēniem tomēr bija daudz plašāka interese. Tad ”ēnas” bija arī priekšsēdētājam Uldim Seskam un priekšsēdētāja pirmajai vietniecei Silvai Goldei, kā arī vairāku Domes daļu un pārvalžu darbiniekiem.
Domes Personāla daļa aicina Liepājas skolēnus drošāk izmantot šādu sevis izglītošanas iespēju. Līdzdalība ”Ēnu dienā”, izvēloties konkrētas profesijas vai nozares pārstāvja ikdienas vērošanu, paplašina zināšanas, pieredzi un palīdz tuvāk iepazīt iespējamo nākotnes profesiju.
”Ēnu dienu” ik gadus rīko organizācija ”Junior Achievement – Latvija”. ”Ēnu dienas” mājas lapā bija publicētas vakances, uz kurām skolēni varēja pieteikties, taču par ”ēnu” Liepājas pašvaldībā bija un ir iespējams pieteikties, sazinoties ar Personāla daļu.
Šodien ”Ēnu diena” norisinās visā Latvijā.
Aigars Štāls,
Liepājas domes sabiedrisko attiecību speciālists
Artas Hankas foto
Draudzīgā aicinājuma Liepājas 5. vidusskolas 12. klases skolniece Krista Nelsone (attēlā – centrā) vēlējusies tuvāk iepazīt pašvaldības darbu, tāpēc ir pieteikusies par ”ēnu” Domes priekšsēdētāja vietniekam Gunāram Ansiņam. Krista pēc vidusskolas beigšanas plāno studēt biznesa lietas Rīgā un uzskata, ka šodien gūtā pieredze noteikti noderēs. ”Ēnu dienas” programmu palīdz saplānot priekšsēdētāja vietnieka palīdze Elīna Tolmačova (attēlā – pa labi).