Papildināts – Liepāja trešo gadu atzīta par ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos; “Ovi Watch” – zaļākie
liepajniekiem.lv
Ceturtdien, 28. septembrī, Latvijas mīlētāko zīmolu topa svinīgajā apbalvošanas ceremonijā zīmols ”Liepājas pilsēta” trešo gadu pēc kārtas atzīts par ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos, portālu informē Dace Freidenfelde, Liepājas pilsētas pašvaldības administrācijas sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas sabiedrisko attiecību speciāliste.
Pamatojoties uz zīmola spēju iesaistīt auditoriju Latvijā populārākajos sociālajos tīklos ”Draugiem.lv”, ”Facebook”, ”Twitter” un ”Instagram”, Liepājas pilsēta jau trešo gadu pēc kārtas kļuvusi par līderi jeb ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos.
”Paldies ikvienam, kurš piedalījies Liepājas sociālo tīklu satura radīšanā – liepājniekiem un viesiem, kuri ar savu darbu, sasniegumiem, pasākumiem, prieku un sajūsmu, fotogrāfijām, video un komentāros dalījās ar mums un palīdzēja izstāstīt un parādīt citiem Liepājas unikālo stāstu. Paldies par saņemto novērtējumu un turpmāk darīsim vēl jaudīgāk un pamatīgāk, lai Liepāja kļūtu vēl pamanāmāka ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs,” atzina Liepājas pašvaldības administrācijas Sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļas vadītāja Zita Lazdāne.
”Mīlētāko zīmolu tops” tiek veidots kopš 2004. gada. ”Zīmolu topu” tradicionāli veido ”Zaļāko zīmolu tops”, ”Ietekmīgāko zīmolu tops sociālajos medijos” un ”Mīlētāko zīmolu tops”. Šogad klāt nākušas divas jaunas kategorijas – ”Startup zīmolu tops” un ”Darba devēju zīmolu tops”. Zīmolu tops tapis sadarbībā ar ”DDB Consulting”, ”Rait”, ”Kapitāls”, ”Latvijas Zaļais punkts”, ”Startin.LV” un ”Accenture Latvia”.
Jau otro gadu pēc kārtas sadarbībā ar “Latvijas Zaļo punktu” tiek noteikts arī “Zaļāko zīmolu tops”. Šogad zaļākā startup zīmola godu ieguva liepājnieku jaunuzņēmums “Ovi Watch”, kas ražo koka pulksteņus.