Pašvaldību apmeklē “Microsoft” pārstāvji
15. septembrī domes priekšsēdētājs Uldis Sesks, priekšsēdētāja vietnieks Gunārs Ansiņš un Izglītības pārvaldes vadītāja Ludmila Molčanova tikās ar starptautiskā IT uzņēmuma “Microsoft” pārstāvjiem, portālu informē domes sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Jākobsone.
Tikšanās mērķis bija pārrunātu pilsētas izglītības nozarei un pašvaldībai aktuālos datorizācijas projektus.
Starptautiskā IT uzņēmuma “Microsoft” pārstāvis Latvijā Ēriks Eglītis pateicās pašvaldībai par līdzšinējo sadarbību, uzsverot, ka atbalsts mācību iestādēm ir viens no galvenajiem virzieniem, kur uzņēmums cenšas savus līdzekļus izmantot pēc iespējas efektīvāk.
Ludmila Molčanova iepazīstināja “Microsoft” pārstāvjus ar situāciju pilsētas izglītības iestāžu nodrošinājumā ar datortehniku, kā arī pedagogu sagatavošanā darbam ar jaunajām informācijas tehnoloģijām.
Gunāra Ansiņš pastāstīja viesiem par pilsētas attīstības projektiem, kā arī pārrunāja jautājumus, kas saistīti ar IT tehnoloģiju izmantošanu pašvaldības darbā ar iedzīvotājiem.
Pēc tam “Microsoft”, “Lauvu kluba “Liepāja” un pašvaldības pārstāvji apmeklēja Liepājas Centra pamatskolas “Personības pilnveides centru”, lai iepazītos ar 2010./2011.mācību gadā paveikto, kā arī pārrunātu nākotnes plānus un ieceres.
Kā zināms, Liepājas Centra pamatskolā 2010. gada pavasarī sadarbībā ar Microsoft pārstāvniecību Latvijā, Latvijas Bērnu fondu, biedrību “Lauvu klubs Liepāja”, Liepājas pilsētas Izglītības pārvaldi atklāja “Personības pilnveides centru” mikrorajona bērniem un jauniešiem ar saskarsmes un uzvedības problēmām un grūtībām mācībās. Personības pilnveides centra izveides idejas iniciators ir Liepājas Lauvu klubs. Šis centrs ir labs piemērs, kā bērnu saturīga brīvā laika pavadīšanā tiek pielietotas informācijas tehnoloģijas. Centru ik dienas apmeklē ap 20 bērniem. Bērniem centrā pieejami datori ar licenzētām programmām, galda spēles un citi mācību līdzekļi, lai attīstītu viņu radošās spējas. Personības pilnveides centra uzdevumi ir attīstīt prasmes plānot savu mācību darbu; pilnveidot saskarsmes prasmes grupās, sniegt atbalstu sadarbības procesā; attīstīt pētnieciskā darba iemaņas un radošo potenciālu.