Rīgas šosejai labs asfalts būs visā garumā
Šonedēļ uz Liepājas šosejas (A9) posmā no Skrundas līdz pagriezienam uz Kalveni notiek seguma atjaunošana. Pērn iesākto pēc tehnoloģiskā pārtraukuma turpina SIA “CTB”, darbus plānots pabeigt divu nedēļu laikā.
liepajniekiem.lv
Būvdarbu vietā ir viens luksoforu posms, ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, informē VSIA “Latvijas Valsts ceļi” (LVC). Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks – pusstunda.
Šajā posmā jau veikta profila labošana, sakārtota ūdens atvade, atjaunotas caurtekas, izbūvēta asfalta pamatkārta. Turpinās asfalta virskārtas izbūve, un noslēgumā ieklās ceļa horizontālos apzīmējumus.
Vēl uz Liepājas šosejas šogad paredzēta asfaltbetona seguma atjaunošana apmēram 3 km posmā pie Grobiņas (185,80.–188,93. km), par šā posma būvdarbiem vēl nav noslēdzies iepirkums. Kad būs sakārtots posms pie Grobiņas, ceļš uz Rīgu visā garumā vedīs pa labu asfaltu, norāda LVC.
Tiem autovadītājiem, kuriem, šo lasot, labā pēda jau kņud stiprāk uzspiest uz gāzes pedāļa, jāzina, ka starp 16 posmiem, ko LVC speciālisti pēc izvērtēšanas noteikuši par prioritāriem vidējās ātruma kontroles sistēmas ieviešanai valsts autoceļu tīklā, divi atrodas uz Liepājas šosejas – 12,8 km posms starp Kalveni un Durbi un 10 km posms no Liepājas šosejas krustojuma ar autoceļu Kalnciems–Kūdra (P101) līdz krustojumam ar autoceļu Jelgava–Tukums (Tušķi) (P98).
Par pamatu autoceļu posmu izvēlei ņemta ceļu satiksmes negadījumu statistika par pēdējiem trim gadiem, kā arī kopējā satiksmes intensitāte, kravas transporta īpatsvars un satiksmes organizācija (aizliegums apdzīt).
Pirmie vidējā ātruma kontroles radari uz valsts autoceļiem varētu sākt darboties šā gada novembrī. Posmi tiks aprīkoti prioritārā secībā, atbilstoši pieejamajam finansējumam.
Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par publikāciju saturu atbild portāls liepajniekiem.lv.