Regulē Karostas tilta dienvidu daļas izgriešanas mehānismu
Liepājā šonedēļ regulē Karostas tilta dienvidu daļas izgriešanas mehānismu, aģentūru LETA informēja SIA “Rīgas tilti” tehniskais direktors Guntis Briedis. “Mēģinājām izgriezt tiltu, bet tas pagaidām neizdevās. Nācās noņemt, regulēt un atlikt atpakaļ vietā vienu no tilta izgriešanas mehānisma ritentiņiem, kas nebija pareizi uzstādīts.
Tās ir sīkas tehniskas problēmas, ko izdosies ātri pārvarēt. Pilnu tilta izgriešanu plānojam nākamnedēļ. Jārēķinās gan ar vēja virzienu un ātrumu, gan kuģu kustību, tāpēc konkrētu laiku grūti paredzēt,” pastāstīja Briedis.
Jau ziņots, ka Liepājā sākta rekonstruētā Karostas tilta dienvidu daļas balansēšana, ko veic SIA “Rīgas tilti”.
Tilta balansēšana ļauj pārbaudīt veikto darbu kvalitāti un atbilstību tehniskajam projektam un turpināsies vēl visu nākamo nedēļu.
Jau ziņots, ka Karostas tilts jānodod ekspluatācijā 2009.gada augustā. To paredz Liepājas SEZ pārvaldes noslēgtā vienošanās ar SIA “Rīgas tilti” par Karostas tilta sagrautās ziemeļu daļas atjaunošanu un rekonstrukciju, kas ir papildinājums jau spēkā esošajam līgumam.
Avārijas seku likvidēšanas, balstu stiprināšanas un automatizācijas modernizācijas izmaksas ir vairāk nekā trīs miljoni latu (4 320 070 eiro).
Projekts tiek finansēts no ES Kohēzijas fonda līdzekļiem, kā arī valsts, pašvaldības un Liepājas SEZ pārvaldes budžeta.
LETA