Reklāmas piegādātājs pārcenšas un zaudē darbu
Vairāki Siguldas ielas 17. nama iedzīvotāji pagājušajā nedēļa jutušies nepatīkami pārsteigti, ieraugot, ka no viņu pastkastītēm noplēsts brīdinājums nemest tajās reklāmu, bet pastkastītes piestūķētas ar reklāmas materiāliem. Par laimi, situāciju izdevies atrisināt samērā ātri, jo vainīgie atzinuši savu kļūmi un to izlabojuši.
Liels bijis šo cilvēku pārsteigums, kādu rītu ieraugot, ka visas uzlīmes ir noplēstas, bet pastkastītes piestūķētās ar reklāmas lapiņām, kurās viņi aicināti izdevīgi iepirkties veikalos “RIMI” un “Jysk”. “Kaut kas tāds vēl nebijis pieredzēts. Tā ir liela nekaunība no reklāmas izplatītāju puses, iedomājoties, ka visiem ir jāpacieš viņu uzbāzība,” sašutumu pauda Anita.
Vispirms iedzīvotāji turējuši aizdomās “Latvijas pastu”, ka tur kāda pastniece šādi vēlējusies parādīt savu čaklumu. Tomēr atskārtuši, ka reklāmas materiālus iznēsā arī citi piegādāti, tāpēc vispirms sazinājušies ar “RIMI” pārstāvjiem. Un problēmsituāciju izdevies ātri atrisināt. Uzņēmums atvainojies iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām, kā arī par notikušo informēti reklāmas izplatītāji. Tie savukārt par saviem līdzekļiem uzlikuši pastkastītēm jaunas uzlīmes un solījuši to īpašniekus vairs netraucēt. Bet cilvēks, kurš savā darbā pārcenties, esot tikai nesen pieņemts, bet tagad jau arī atlaists.
Mājas iedzīvotāji ir gandarīti. “Patīkami apzināties, ka ir cilvēki, kuriem rūp citu problēmas, tādēļ cenšas tās ātri atrisināt,” piebilda Anita.
Viktors Ulberts,
“Kurzemes Vārds”
Viktora Ulberta foto
Reklāmas piegādātājs bija noplēsis uzlīmes, ar kurām iedzīvotāji vēlējās paziņot, ka negrib saņemt reklāmas lapiņas savās pastkastītēs.