Slimnīcā darbojas “karstais” telefons
Kopš septembra sākuma Liepājas Reģionālajā slimnīcā iedzīvotāju vajadzībām darbojas karstais telefons. Piezvanot uz numuru 63422122, iedzīvotāji var saņemt atbildes uz jautājumiem, kā arī izteikt pretenzijas un ierosinājumus.
Līdz šim laikam iedzīvotāji galvenokārt interesējušies par Konsultatīvās nodaļas darba laiku, kas pirmdienās ir pagarināts līdz pulksten 18, bet pārējās dienās līdz pulksten 16, par paliatīvās aprūpes pieejamību slimnīcā (Paliatīvās aprūpes nodaļu plānots atvērt tuvākajā laikā), par to, kāpēc vairs nav caurstaigājams Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests. Tagad slimnīcas galvenā ieeja ir atvērta no pulksten 6.30 līdz 21, ienākšanai slimnīcā gan personālam, gan apmeklētājiem ir slēgta ieeja caur Uzņemšanas nodaļu, izņēmums ir gadījumi, ja slimnīcā jāiekļūst ar bērnu ratiņos un cilvēkam riteņkrēslā vai ar nopietniem kustību traucējumiem, kuru dēļ nav izmantojama slimnīcas centrālā ieeja. Pa karstā tālruņa līniju saņemti arī ierosinājumi slimnīcas darba uzlabošanai.
Slimnīcas karstais telefons darbojas ar automātisko atbildētāju, kurā zvanītājs var ierunāt savu ziņojumu, bet, atstājot vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, iespējams saņemt atbildi uz jautājumu. Karstais telefons ierīkots ar nolūku, lai, izvērtējot iedzīvotāju un viņu tuvinieku ieteikumus, uzlabotu veselības aprūpes procesu un pilnveidotu slimnīcas darbību.
“Kurzemes Vārds”