Sociālā dienestā divās stundās apkalpo vienu klientu
Ja cilvēks nespēj vai negrib darīt savu darbu, viņa vietā jāpieņem cits. Tādu uzskatu ceturtdien pauda tie cilvēki, kuri bija ieradušies noformēt vajadzīgos dokumentus Sociālā dienesta Sociālās palīdzības daļā Karostā. Viņiem, tikai dažiem cilvēkiem, vajadzēja gaidīt savu kārtu stundām ilgi darbinieces gausuma dēļ.
Sergejs Jakovļevs ieradies pirms pulksten 11. Sociālās palīdzības daļa strādājot no pulksten 10. Divu stundu laikā apkalpots tikai viens cilvēks. “Kad šis cilvēks pulksten 12 aizgāja, darbiniece paziņoja, ka tagad būšot pusdienlaiks. Ieslēdzās uz 20 minūtēm,” stāstīja Sergejs.
“Divas stundas vienam cilvēkam – tas patiešām ir par daudz,” atzina I. Bartkeviča. Tāpat viņa atzina, ka situācija Karostas daļā esot saspringta, un paskaidroja, kāpēc.
“Darbiniece, kura ir pieredzējusi, un pat personīgi pazīst daudzus karostniekus, pašlaik ir apslimusi. Viņas vietā strādā sieviete, kura nav tik pieredzējusi, tāpēc arī apkalpošanas ātrums lēnāks,” norādīja I. Bartkeviča.
Viktora Ulberta foto
Pie šīm durvīm klienti ceturtdien gaidījuši piecas vai sešas stundas, lai saņemtu nepieciešamās izziņas un noformētu savu statusu.
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 9. marta numurā.
#kvards-20130309-05#