Šomēnes Brīvības ielai sāks likt asfalta virskārtu
Augustā paredzēts sākt klāt Brīvības ielas asfalta virskārtu, kamēr šiem darbiem ir piemēroti laika apstākļi, pastāstīja Liepājas domes Attīstības pārvaldes projektu vadītājs Uldis Klaks-Kleins. Ielas rekonstrukcijā lielākais darba apjoms jau ir paveikts.
Šonedēļ paredzēts pabeigt inženierkomunikāciju izbūvi zem “Liepājas metalurga” dzelzceļa pārbrauktuves. Pēdējā ierīkojamā palikusi lietus ūdens kanalizācija. Posmā no Satiksmes ielas līdz šai pārbrauktuvei, kur ir arī vislielākie satiksmes sastrēgumi un nebeidzama autostraume, gatavo vienas puses ceļa pamatni. Kad tā būs sagatavota, satiksmi virzīs pa to un būvēs ceļa otru pusi. “Steidzam šeit komunikāciju un seguma izbūvi, lai satiksmi varētu palaist pāri jaunajām dzelzceļa pārbrauktuves plātnēm. Tas varētu notikt šomēnes,” vakar teica U. Klaks-Kleins.
Savukārt posmā no Satiksmes ielas līdz Cukura ielai un tālāk virzienā uz Rīgu līdz dzelzceļa pārbrauktuvei ceļa apakškārtas ir gatavas, stāstīja U. Klaks-Kleins. Posmā no Cukura ielas līdz dzelzceļa pārbrauktuvei ietves un veloceliņa būve un apzaļumošana tuvojas nobeigumam. Šonedēļ vēl plānots uzlikt asfalta virskārtu vienai no apvedceļa ielām – Slimnīcas ielai.
Dzirdēts, ka braucēji ir neapmierināti, ka posmā, kur jaunās brauktuves apakškārta jau ir uzlikta, vēl aizvien ir ātruma ierobežojums – 30 kilometru stundā. “Tā ir būvdarbu zona, ierobežojums saistīts ar drošību, lai cilvēki uzmanītos. Uz ceļa jebkurā brīdī var parādīties ceļu būves tehnika,” skaidroja U. Klaks-Kleins. Savukārt uz kāda braucēja iebildumu, kādēļ gan Zemnieku ielā pie Brīvības ielas krustojuma vajadzīga zīme “STOP”, viņš atbildēja, ka tāda ir “Liepājas metalurga” prasība, jo ir bijuši gadījumi, kad nedarbojas dzelzceļa pārbrauktuves luksofors un rezultātā autovadītāji neievēro un ignorē “Liepājas metalurga” vilciena kustību.
Pēdējie darbi palikšot ietvju, veloceliņu izbūve un apzaļumošana. Ielas rekonstrukciju paredzēts pabeigt līdz 28. oktobrim.
Nora Driķe,
“Kurzemes Vārds”
Andra Gertsona foto
Brīvības ielā posmā no Satiksmes ielas līdz “Liepājas metalurga” dzelzceļa pārbrauktuvei, kur ir arī vislielākie satiksmes sastrēgumi un nebeidzama autostraume, ģenerālbūvnieks – SIA “Šlokenbeka” – gatavo vienas puses ceļa pamatni.