Šosejas Rīga – Liepāja posmā atsevišķās vietās konstatēts nepietiekams saistes kārtas biezums
liepajniekiem.lv
VAS ”Latvijas Valsts ceļi” (LVC) šī gada pirmajos sešos
mēnešos veikusi jau 1445 dažādus autoceļu būvdarbos izmantojamo materiālu un
izbūvētā seguma paraugu kvalitātes pārbaudes. Tai skaitā ir veikta viskozo un
šķidro bitumenu testēšana, minerālmateriālu paraugu testēšana, karstā
asfaltbetona maisījuma paraugu un izurbto asfaltbetona paraugu testēšana,
bitumena emulsijas testēšana. Ar lāzerprofilogrāfu mērīts seguma līdzenums 50
joslas/km, portālu informēja LVC Komunikācijas daļas sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Ieva Niedra.
Viņa stāsta, ka autoceļu remontdarbu sezonā nepārtraukti
notiek gan plānotās, gan neplānotās autoceļu objektu apsekošanas. Šajā
būvniecības sezonā tai skaitā ir inspicētas 9 asfaltbetona rūpnīcas un apsekoti
6 problemātiskie ceļa posmi, kuri tika izbūvēti iepriekšējos gados.
Dažos objektos ir konstatētas vairākas neatbilstības un
pieņemti lēmumi kā atklātos trūkumus novērst un pašlaik notiek darbs, lai
neatbilstības labotu.
Viena no šādām vietām ir arī autoceļš A9. Šosejas Rīga – Liepāja
posmā no 148,59 līdz 163,28 km atsevišķās vietās konstatēts nepietiekams
saistes kārtas biezums. To plānots kompensēt ar virskārtu. Atsevišķās vietās
konstatēti arī saistes kārtas izdrupumi, kuru novēršanai būvuzņēmējs jau veicis
labošanas darbus.
Visas kvalitātes pārbaudes veic LVC Autoceļu kompetences
centra sertificētie speciālisti.