Sestdiena, 27. aprīlis Tāle, Raimonda, Raina, Klementīne
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Sūdzas par rindām “Maksimā”

Sūdzas par rindām “Maksimā”
Foto: Publicitātes
23.01.2015 07:09

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Rindas lielveikalā
“Maxima” pēdējā laikā ir kļuvušas apgrūtinoši garas pat darbdienās
vēl pirms vakara aktīvās iepirkšanās. Par to raizējas pircēja, kura par šo
problēmu izstāstīja arī “Kurzemes Vārdam”.

Tādēļ pircēja interesējas, vai uzņēmums “Maxima Latvija” ir
informēts par situāciju, ka regulāri nestrādā visas kases. “Kāpēc
cilvēkam, ieejot veikalā, lai nopirktu elementārus pārtikas produktus, jācieš
tik lielas un ilglaicīgas neērtības? Kas pircējiem kompensēs pastāvīgi nokavēto
un veikalā nelietderīgi notērēto laiku?” vaicā pircēja. “Ja reiz ir
tāds pircēju pieplūdums, vai tiešām nav bijusi doma par veikala paplašināšanu
vai vismaz šīs nejēdzīgās situācijas uzlabošanu?” Tā kā veikals atrodas
vienā no apdzīvotākajām vietām pilsētā – Dienvidrietumu mikrorajona centrā –, viņasprāt, tas būtu jādara, lai
iepirkšanos padarītu ērtāku.

“Ja nav vēlēšanās strādāt
normālā režīmā, varbūt lietderīgāk būtu veikalu “Maxima”
tirdzniecības centrā “Sala XL” vispār likvidēt un ierīkot šeit
“Rimi”, “Mego”, “Elvi” vai arī jebkuru citu
tirdzniecības tīklu pārtikas veikalu,” spriež pircēja, kura sakās runājam
vēl arī citu šās pilsētas daļas iedzīvotāju vārdā.

Šobrīd veikalā
“Maxima” Liepājā, Klaipēdas ielā, ir deviņas kases un informācijas
centrs. Darba dienās vidēji strādā septiņi vai astoņi kasieri, atbild SIA “Maxima Latvija” Komunikācijas
daļas vadītājs Jānis Beseris. “Protams, var gadīties brīdis, kad tik daudz
kasieru nestrādā, jo kāds ir devies pārtraukumā. Bet arī tad vienlaikus nedodas
visi uzreiz.” Nereti gadoties arī situācijas, kad tuvējās skolas skolēni
pērk pa smalkmaizītei, tā izveidojot garākas rindas, viņš skaidro.

Bet dienās, kad klientu
vairāk, piemēram, svētkos, strādājot visas kases. Tāpat klienti par precēm varot
norēķināties arī informācijas centrā, kurā darbinieks ne tikai atbild uz
klientu jautājumiem, bet arī strādā kā kasieris. “Veikala vadītāji vienmēr
analizē klientu plūsmu un cenšas pēc iespējas samazināt rindas,” apgalvo
J. Beseris. 

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz