Sūdzas par rindām “Maksimā”
"Kurzemes Vārds"
Rindas lielveikalā
“Maxima” pēdējā laikā ir kļuvušas apgrūtinoši garas pat darbdienās
vēl pirms vakara aktīvās iepirkšanās. Par to raizējas pircēja, kura par šo
problēmu izstāstīja arī “Kurzemes Vārdam”.
Tādēļ pircēja interesējas, vai uzņēmums “Maxima Latvija” ir
informēts par situāciju, ka regulāri nestrādā visas kases. “Kāpēc
cilvēkam, ieejot veikalā, lai nopirktu elementārus pārtikas produktus, jācieš
tik lielas un ilglaicīgas neērtības? Kas pircējiem kompensēs pastāvīgi nokavēto
un veikalā nelietderīgi notērēto laiku?” vaicā pircēja. “Ja reiz ir
tāds pircēju pieplūdums, vai tiešām nav bijusi doma par veikala paplašināšanu
vai vismaz šīs nejēdzīgās situācijas uzlabošanu?” Tā kā veikals atrodas
vienā no apdzīvotākajām vietām pilsētā – Dienvidrietumu mikrorajona centrā –, viņasprāt, tas būtu jādara, lai
iepirkšanos padarītu ērtāku.
“Ja nav vēlēšanās strādāt
normālā režīmā, varbūt lietderīgāk būtu veikalu “Maxima”
tirdzniecības centrā “Sala XL” vispār likvidēt un ierīkot šeit
“Rimi”, “Mego”, “Elvi” vai arī jebkuru citu
tirdzniecības tīklu pārtikas veikalu,” spriež pircēja, kura sakās runājam
vēl arī citu šās pilsētas daļas iedzīvotāju vārdā.
Šobrīd veikalā
“Maxima” Liepājā, Klaipēdas ielā, ir deviņas kases un informācijas
centrs. Darba dienās vidēji strādā septiņi vai astoņi kasieri, atbild SIA “Maxima Latvija” Komunikācijas
daļas vadītājs Jānis Beseris. “Protams, var gadīties brīdis, kad tik daudz
kasieru nestrādā, jo kāds ir devies pārtraukumā. Bet arī tad vienlaikus nedodas
visi uzreiz.” Nereti gadoties arī situācijas, kad tuvējās skolas skolēni
pērk pa smalkmaizītei, tā izveidojot garākas rindas, viņš skaidro.
Bet dienās, kad klientu
vairāk, piemēram, svētkos, strādājot visas kases. Tāpat klienti par precēm varot
norēķināties arī informācijas centrā, kurā darbinieks ne tikai atbild uz
klientu jautājumiem, bet arī strādā kā kasieris. “Veikala vadītāji vienmēr
analizē klientu plūsmu un cenšas pēc iespējas samazināt rindas,” apgalvo
J. Beseris.