Ceturtdiena, 2. maijs Sigmunds, Zigismunds, Zigmunds
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Sūtījuma asarainais ceļš līdz adresātam

Sūtījuma asarainais ceļš līdz adresātam
26.01.2011 07:03

Atslēgvārdi

Viss sācies, kad pensionāre un nestaigājoša invalīde Milda (sievietes vārds pēc viņas lūguma mainīts) saņēmusi pasta paziņojumu, ka pienākusi viņas pasūtinātā grāmata. Tās saņemšana krietni pabojāja sievietes jau tā ne visai labo veselību.

“Tā kā es nestaigāju, piezvanīju uz savu 5. pasta nodaļu un gribēju sarunāt, lai sūtījumu atdod manam dēlam,” sarunā ar “Kurzemes Vārdu” sacīja sirmā sieviete. “Pasta darbiniecei teicu, ka iedošu viņam līdzi gan paziņojumu un naudu, gan savu pasi, pensionāres un invalīdes apliecību. Taču man strikti atbildēja, ka esot vien jānāk pašai – citam manu sūtījumu nedošot.”

Pēc pāris dienām sieviete zvanījusi uz pastu vēlreiz cerot, ka tur būs cita darbiniece, kas situāciju sapratīs un būs atsaucīgāka. Taču viss velti – atbilde bijusi tā pati: jānāk vien pašai.

Pēdīgi šī situācija tomēr atrisinājusies – sirmā kundze iedevusi dēlam naudu un visus dokumentus, un tas gājis uz pastu mēģināt: kā būs, tā būs. Mājās atgriezies ar grāmatu un teicis, ka nekad uz turieni vairs neiešot, jo tās lekcijas, kas viņam bijušas jānoklausās, esot gluži vienkārši riebīgas.

Izrādās, ne tikai šajā, bet arī citās “Latvijas pasta” nodaļās šādas situācijas nav nekāds retums. Un šī problēma esot mokoša ne tikai klientiem, bet arī pasta darbiniekiem. “Teikšu atklāti: es nezinu, ko jums atbildēt, jo pēc noteikumiem mēs nedrīkstam izsniegt sūtījumu citai personai. To drīkst saņemt tikai un vienīgi pats adresāts. Tomēr es nezinu gadījumu, kad kāds nebūtu saņēmis. Tur ir cilvēciskais faktors – mēs viņiem noticam un tomēr ejam pret noteikumiem,” stāsta 5. pasta nodaļas darbiniece.

Tikmēr nekādu problēmu ne šajā, ne citos līdzīgos notikumos nesaskata “Latvijas pasta” atbildīgās personas. Sabiedrisko attiecību speciāliste Agija Tērauda “Kurzemes Vārdam” skaidroja, ka ļoti precīzi esot noteikts, kā rīkoties tādos gadījumos.

“Pirmais variants ir sazināties ar attiecīgo pasta nodaļu un vienoties, ka klients sūtījumu vēlas saņemt mājās,” skaidroja A. Tērauda. “Tiesa gan, tas ir maksas pakalpojums, par ko jāmaksā apmēram 3,5 lati. Otrs variants – izsniegt kādam tuviniekam notariāli apstiprinātu pilnvaru, ar kuru viņš turpmāk var saņemt ikvienu sūtījumu.”

Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 26. janvāra numurā.

#kvards-20110126-08#

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz