Ceturtdiena, 18. aprīlis Laura, Jadviga
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Vai santīmi nav Latvijas nauda?

Vai santīmi nav Latvijas nauda?
09.04.2009 14:00

Atslēgvārdi

Uz redakciju bija atnākusi liepājniece, pensionāre Anna Roliča, kura, pērkot tramvajā pie vadītāja biļeti, esot piedzīvojusi, ka “santīmi nav Latvijas nauda”. Turklāt tramvaja vadītājs pret pasažieri esot izturējies augstprātīgi un aizskaroši. Lūk, A.Roličas stāsts: “4.aprīlī tramvajā iekāpu tā galapunktā pie Centrālkapiem.

Tā kā maciņā bija sīknauda, saskaitīju piecpadsmit 2 santīmu monētas un vadītājam lūdzu vienu biļeti. Ieraudzījis “melnās kapeikas”, tramvaja vadītājs aizskaroši teica: “Jūs te nākat atmazgāt savu melno naudu. To es neņemšu!” Santīmus viņš atsvieda man atpakaļ.” Tad vadītājs norādījis uz uzrakstu, kas piestiprināts pie kabīnes durvīm. Tajā teikts: ar sīknaudu par biļeti nenorēķināties. Tramvajs vēl labu brīdi stāvējis pieturā un, kā uzskatīja pasažiere, vadītājam bijis ļoti daudz laika, lai pieņemtu viņas sniegto sīknaudu, saskaitītu to un iedotu biļeti.

Pēc tam, kad sīknauda atdota atpakaļ, A.Roliča vadītājam iedevusi vienu latu. Saņemot atlikumu, ievērojusi, ka starp santīmiem ir gan 1, gan 2 santīmu monētas. Viņa teica: “Tātad vadītājam šāda nauda tomēr ir. No kāda viņš to ir pieņēmis. Kādēļ neņēma no manis? Turklāt, pērkot biļeti pie tramvaja vadītāja, pasažieri maksā 30 santīmu – par 5 santīmiem vairāk nekā kioskā. Uzņēmumam tas noteikti ir izdevīgi – papildu peļņa, bet kādēļ tāda attieksme pret pasažieriem un sīknaudu?” 

Šo situāciju lūdzām skaidrot SIA “Liepājas tramvajs” valdes locekli Aigaru Puku:

– Gribu atvainoties A.Roličas kundzei par šo starpgadījumu. Incidentā iesaistītais tramvaja vadītājs tiks noskaidrots un disciplināri sodīts par rupju izturēšanos pret pasažieri.

Tramvaja vagonos tik tiešām ir izvietoti paziņojumi ar lūgumu norēķināties par taloniem ar precīzu naudas summu un nelietot sīknaudu. Tas nepieciešami, lai pēc iespējas mazāk novērstu tramvaja vadītāju uzmanību no saviem tiešajiem pienākumiem – vagona vadīšanas, kustības grafika ievērošanas un atbildības par pasažieru drošību. Arī par 5 santīmiem augstāka cena, pērkot talonu tramvajā, ir noteikta tā paša iemesla dēļ, nevis tāpēc, lai gūtu papildu peļņu. Proti, pasažieri tādā veidā tiek motivēti iegādāties talonus laikus citās tirdzniecības vietās, lai pēc iespējas mazāk traucētu vadītājus braukšanas laikā. Tas, protams, neattaisno tramvaja vadītāja uzvedību minētajā situācijā.

Vēl A.Puks piebilda, ka tramvaja pasažieri, kas nonākuši līdzīgās situācijās, var iesniegt rakstiskas sūdzības SIA “Liepājas tramvajs” administrācijai Rīgas ielā 54a vai rakstīt uz e-pastu: [email protected] vai [email protected]. 

Daiga Lutere,
“Kurzemes Vārds”

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz