Otrdiena, 7. maijs Henrijs, Jete, Henriete, Enriko
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Vēlas Liepāju pārdot labāk

Vēlas Liepāju pārdot labāk
Foto: liepajniekiem.lv
22.04.2016 07:12

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Pilsētas dome meklē profesionālu mārketinga speciālistu darbam Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļā – “Kurzemes Vārdam” pastāstīja daļas vadītāja Zita Lazdāne.

“Mēs daļā esam trīs sabiedrisko attiecību speciālisti – es, Evita Enģele un Dace Ķēde, vēl šeit strādā fotogrāfs Aigars Prūsis, kurš savā brīvajā laikā piesaistās sociālajiem tīkliem. Bet mārketinga speciālista mums nav,” skaidro vadītāja. “No gada sākuma mūsu daļas budžetā bija paredzēti līdzekļi mārketinga speciālistam, esam sapratuši, ka mārketinga lietas ir bijušas atstātas novārtā.”

Sludinājumā portālā cv.lv teikts, ka pašvaldība meklē pieredzējušu sabiedrisko attiecību speciālistu pilsētmārketinga jautājumos, kura pienākumi būs izstrādāt pilsētas mārketinga plānus un projektus, to vadība, ieviešana un uzraudzība, jaunu mārketinga risinājumu izstrāde un attīstīšana un pašvaldības struktūrvienību un iestāžu īstenoto mārketinga aktivitāšu koordinēšana. Pieteikties var līdz 3. maijam. Z. Lazdāne atzīst: “Zinot Latvijas reālo situāciju ar speciālistiem, pieļauju, ka konkurss var beigties bez rezultāta. Ja neviens piemērots kandidāts nepieteiksies, tad iztiksim labāk bez. Gaidīsim cilvēku ar pieredzi un izpratni.” Pēc Z. Lazdānes ieceres, pilsētas mārketinga plāns būtu jārada apmēram desmit mēnešu laikā, viņas vadītā daļa jau to sākusi darīt.

Taču pašvaldībai jau ir 2012. gadā izstrādāta “Liepājas pilsētas mārketinga stratēģija investīciju piesaistei 2013.–2020. gadam”. Z. Lazdāne uzsver, ka viens ir stratēģija investīciju piesaistei, bet kopēja pilsētmārketinga stratēģija – kas cits. “Esam konstatējuši un secinājuši, ka Liepājas pašvaldības iestādēm un saistošajām iestādēm (kopumā tās ir vairāk nekā 20) nav vienota skatījuma un redzējuma par pilsētas kopīgo tēlu, mārketingu, aktivitātēm – trūkst vienotas pilsētmārketinga identitātes, kā vienoti pozicionēt Liepāju reģionālā, nacionālā un starptautiskā mērogā,” viņa atsūta skaidrojumu e-pastā. Vienotā stratēģijā būtu skaidri definēts “kopējais pilsētas pozicionējums, vēstījumi, vīzija, vērtības, noteikti racionālie un emocionālie argumenti, mērķauditorija utt.”

Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 22.aprīļa numurā.

#kvards-20160422-10#

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz