Izmantot savas tiesības
Kampaņas “Runā droši! Tās ir tavas patērētāju tiesības!” laikā veikalu tīklos “RIMI” un “Maxima” būs pieejami informatīvie materiāli par preču marķējuma un cenu norādīšanas prasībām, lai aicinātu pircējus izdarīt pārdomātu izvēli.
Kampaņas pārstāve Latvijā Sanita Gertmane informēja, ka pēdējā laikā, reaģējot uz pārmaiņām ekonomikā, daudzi ražotāji līdzšinējo standarta iepakojumu vietā sākuši piedāvāt mazākus produktu iepakojumus, saglabājot vai minimāli samazinot cenu. Pircēji nereti nepamana šo atšķirību un izvēlas produktu par zemāko gabala cenu, lai gan cena kilogramā vai litrā ir pat augstāka, tāpēc kampaņas mērķis ir aicināt izdarīt informētu izvēli. PTAC pārstāve aicināja informēt par visiem gadījumiem, kad patērētājam ir aizdomas par pārkāpumiem, jo informācija tiks ņemta vērā, plānojot nākamās pārbaudes.
“Kurzemes Vārds”