Klientu ērtībām
0
Pārvērtības piedzīvojusi Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Liepājas nodaļas Apmeklētāju pieņemšanas zāle. Daļa no tās pārvērsta par klientu uzgaidāmo telpu. Šāda ideja nodaļas darbiniekiem radās, analizējot, kas darāms, lai klientiem būtu ērtāk un viņi labāk justos, kārtojot savas lietas. Klientu uzgaidāmajā telpā strādā konsultante Mairita Tomase. Tas nodaļā ir jauns amats. Viņa regulē apmeklētāju plūsmu, palīdz katram nokļūt pie tā speciālista, kurš visātrāk tiks galā ar klienta problēmu.
Daudzi no apmeklētājiem ir gados veci cilvēki, viņiem sveša bankas stila apkalpošanas sistēma. Mairita Tomase tādiem palīdz izņemt klienta apkalpošanas numuru, izpildīt iesniegumu veidlapas, sniedz izziņas. Sevišķi svarīgi tas ir palielināta apmeklētāju pieplūduma laikā, kā tas ir pēdējās dienās.
Uz nodaļu pašlaik vairāk nāk cilvēki, kuri iesniedz dokumentus, izziņas no skolām par saviem bērniem, kuri vecāki par 15 gadiem. Tas vajadzīgs, lai saņemtu ģimenes valsts pabalstu. VSAA Liepājas nodaļas biroja vadītāja Liene Zīverte aicināja vecākus, kas audzina šādus bērnus, ilgi nekavēties ar izziņu iesniegšanu, lai arī turpmāk varētu saņemt ģimenes valsts pabalstu.