Aicina uz bezmaksas vieslekciju par klientu apmierinātību un uzņēmuma peļņu
Biznesa augstskolas “Turība” Uzņēmējdarbības vadības fakultātes lektore Iveta Upīte aicina uz bezmaksas vieslekcijām “Kā sasaistīt klientu apmierinātību ar uzņēmuma peļņas līmeni” Jēkabpils, Liepājas, Bauskas, Talsu un Cēsu iedzīvotājus.
Iveta Upīte lekcijās stāstīs par piecām būtiskām tēmām:
1. Mijattiecību veidošana. Pārdošanas panākumi un ilgstošas uzņēmējdarbības attīstība balstās tikai uz uzņēmuma attiecībām ar pircēju,- kā cilvēki saprotas un savstarpēji mijiedarbojas. Pircējs grib, lai viņu apkalpo ar aizrautību. Aizrautīga pieeja ir lipīga, un uzņēmuma aizrautība attiecībā uz pircējiem tiks atmaksāta ar viņu aizrautību attiecībā uz uzņēmumu.
2. CRM iespējas attiecību veidošanā. Attiecību veidošana ar klientiem jau gadiem ir bijusi viena no svarīgākajām katrā uzņēmumā, taču, informācijas iegūšanai, apmaiņai un izplatīšanai kļūstot vienkāršākai, samazinās klientu lojalitāte.
3. Biznesa mērķu un klientu vēlmju vienotība. Katra uzņēmuma mērķis ir vienkāršā un saprotamā valodā sniegt klientiem profesionālas konsultācijas par savu piedāvāto preci, izskaidrot tirgus smalkākās nianses un piedāvāt labākos un piemērotākos risinājumus. Precīzi un individuāli izvērtēt un konsultēt katra klienta vēlmes un nepieciešamības, piemeklēt klientam piemērotāko risinājumu.
4. One-to-one mārketings. Lai nodibinātu darījuma attiecības ar pircējiem, ir pilnībā jāizprot viņu pirkšanas procesa uzbūve, kā arī uzņēmumu un individuālo darbinieku-pircēju uzvedība.
5. Darījuma sarunu kultūra. Attiecības nevar sākties, kamēr nerunā ar pareizo cilvēku un nenodod viņam īsto vēstījumu.
Lekcijas notiks Biznesa augstskolas Turība Liepājas filiāles telpās, Liepājā, Rīgas ielā 50, 23. februārī plkst.14.00
Vēlama iepriekšēja pieteikšanās pa tālr. 29142736 vai e-pastu [email protected]
Līga Beināre,
Biznesa augstskolas “Turība” Sabiedrisko attiecību vadītāja