Veicot garantijas remontu, sabojā klienta preci
0
Cerot uz pienākošos garantijas remontu, grobiņniece Zenta Galbāliņa uzskata, ka viņas veļas mazgājamā mašīna faktiski ir sabojāta, taču veikala “Tehnoland”, kur tā iegādāta, vadītāji lūguši klienti turpmāk ar savām pretenzijām vairs netraucēt. Sieviete par notikušo ir sašutusi, taču nezina, kur meklēt palīdzību. Veļas mazgājamā mašīna iegādāta Liepājā, Pasta ielā 14 esošajā veikalā “Tehnoland”. Kad tā sabojājusies, sieviete par notikušo informējusi veikala vadītājus, kuri ieteikuši palīdzību meklēt kādā citā firmā.
Meistars ieradies un konstatējis, ka vaina pavisam neliela – veļas mazgājamai mašīnai jānomaina siksna, un viss būs kārtībā, taču viņam neesot tiesību to darīt, jo neesot līguma ar attiecīgo servisa firmu, kas atbild par šīs firmas izstrādājumu garantijas remontu. Meistars ieteicis kontaktēties ar veikalu, lai tas risina šo jautājumu. Sieviete tā arī darījusi.
Diemžēl servisa firma atrodas Rīgā, tāpēc viņai sava veļas mazgājamā mašīna bija jāatgādā līdz veikalam, kas savukārt to transportēja uz Rīgu. Un tad arī sākās nedienas. Kad to atgādāja atpakaļ, veļas mazgājamās mašīnas īpašniece konstatēja, ka tā ir bojāta – bija vairākas buktes, kas faktiski liedza to darbināt. Informējot par to veikalu, sieviete atkal saņēmusi rīkojumu vest veļas mazgājamo mašīnu atpakaļ – to vēlreiz sūtīšot uz Rīgu. Zentas kundze tā arī izdarījusi. Pēc laika, saņēmusi atpakaļ savu mantu, viņa atkal konstatējusi, ka tai ir jauni bojājumi: saplaisājusi veļaspulvera atvere un apmale, kas ieskauj durvju stiklu.
Jau nogurusi no nebūšanām, sieviete vēlreiz zvanījusi uz veikalu. “Jūs papīru par savas mantas saņemšanu parakstījāt?” viņai pajautāts. Jā, tas bija izdarīts un cilvēks, kas to atveda, bija jau aizbraucis. “Tad ko jūs vēl gribat?” veikala pārstāve bija izbrīnīta. Viņai paskaidrots, ka bojājumu vajadzējis konstatēt pirms parakstīšanas. Un lūgts ar savām pretenzijām vairs netraucēt.
Citāds viedoklis ir veikala “Tehnoland” vadītājiem. Tā vadītāja Inta Spinga skaidroja: “Mēs gribējām savai klientei izrādīt pretimnākšanu, bet tagad esam iedzīvojušies nepatikšanās. Šī kliente jau pašā sākumā pārkāpa garantijas noteikumus, kas faktiski liedz turpmāk saņemt garantijas remontu. Garantijas laikā klientam ir aizliegts pašam veikt jebkādas ar preces remontu saistītas darbības, bet kliente pašrocīgi bija noņēmusi veļas mazgājamai mašīnai siksnu. Taču vienojāmies, ka remontu tomēr nodrošināsim. Un arī vēlākās pretenzijas par to, ka viņas veļas mazgājamā mašīna pēc remonta sabojāta, mēs saņēmām tikai divas nedēļas pēc tam, kad prece jau bija atdota klientei. Tādēļ pēdējā reizē es pati pieteicu šoferim, kas veļas mazgājamo mašīnu klientei nogādāja, lai pārliecinās, vai atkal nav kādas pretenzijas. Tādu nebija, tāpēc šoferis aizbrauca, un nākamajā dienā uzzinājām, ka atkal kaut kas nav kārtībā.”
I.Spinga uzskata, ka veikals attiecībās pret klienti ir godīgi pildījis savas saistības. Ja patiešām ir kādas pretenzijas, ar tām klientei jāvēršas pie firmas, kas veica remontu, viņa piebilda.