Jau pagājuši pieci gadi
Šodien piecas svecītes spoži iedegsies abonēšanas centra “Kurzemes Vārds” jubilejas tortē. Tieši tik ilgs laiks ir pagājis kopš tā izveidošanas un, kā atzīst tā vadītāja Sigita Benhena: “Mēs joprojām mācāmies, kā to, ko darām, izdarīt vēl labāk.”
“Es jau no pirmās dienas esmu vēlējusies, lai katrs mūsu darbinieks arī pats sevi asociētu ar abonēšanas centru “Kurzemes Vārds”,” saka Sigita. Viņa uzsver visas komandas nozīmi: “Ja kaut vai vienā posmā kaut kas noiet greizi – vienalga, šoferiem, sūtījumu šķirotājiem, piegādātājiem vai pieņēmējiem –, kļūda uzreiz ir visā procesā.”
Laikraksta “Kurzemes Vārds” izpilddirektors Andis Rozītis atceras, ka toreiz, 2007. gadā, kad darbu Liepājā pārtrauca “Dienas” abonēšanas centra filiāle, bija skaidrs, ka pilsētu nevar atstāt ar vienu sūtījumu piegādātāju “Latvijas pasts”, ir vajadzīga alternatīva. Un par tādu izveidojās abonēšanas centrs “Kurzemes Vārds”, kas Liepājā un Grobiņā ir līderis abonētās preses piegādē. A. Rozītis vēl uzsver: ja iepriekšējos gados abonēšanas centrs iedzīvotājiem bijis tikai vēl viena izvēle, tad šogad, kad “Latvijas pasts” pārtrauca sūtījumu piegādi sestdienās, tieši pateicoties tam, ka mums ir pašiem savs abonēšanas centrs un sūtījumu piegādātāji, laikraksts “Kurzemes Vārds” ir vienīgais laikraksts, kas joprojām turpina iznākt arī sestdienās.
S. Benhena, ieskatoties statistikā, stāsta, ka šo piecu gadu laikā pasūtījumu apjoms ir palielinājies par aptuveni 70 procentiem. Turklāt līdzās preses izdevumu piegādei abonēšanas centrs šo gadu laikā ir papildinājis pakalpojumu dažādību. “Liela daļa no tiem ir pēc mūsu klientu ierosmes,” saka S. Benhena.
Kristīne Pastore,
“Kurzemes Vārds”
Egona Zīverta foto
Grobiņniece Egita Demitere (no kreisās) ir abonēšanas centra kliente kopš pirmās dienas. “Man visvairāk patīk personiskā attieksme, kādu te sajūtu,” viņa saka. “Un mēs cenšamies tā izturēties pret katru mūsu klientu,” atbild centra vadītāja Sigita Benhena (vidū) un klientu apkalpošanas operatore Ineta Bāra.